• אם את משמחת את שלי

    7 | הצג גלריה

    מאות אלמנות מכל רחבי הארץ קיבלו בימים האחרונים חבילת שי ייחודית ומרשימה, עמוסה בשפע גשמי ורוחני. בארגון 'נפלאות' שמפעיל את מיזם 'נפלאות מתגברות' בערים שונות בארץ, מדווחים על תגובות חמות ומעודדות ומעדכנים כי נותר מלאי קטן של יומני 'נפלאות' ייעודיים לנשים ונערות בלבד. "ההכנסות קודש לפעילות הארגון" אומרים שם •לכתבה המלאה

    מאות אלמנות מכל רחבי הארץ קיבלו בימים האחרונים חבילת שי ייחודית ומרשימה, עמוסה בשפע גשמי ורוחני. בארגון 'נפלאות' שמפעיל את מיזם 'נפלאות מתגברות' בערים שונות בארץ, מדווחים על תגובות חמות ומעודדות ומעדכנים כי נותר מלאי קטן של יומני 'נפלאות' ייעודיים לנשים ונערות בלבד. "ההכנסות קודש לפעילות הארגון" אומרים שם

    "מאז שאבא שלי נפטר לפני שלוש וחצי שנים, לא ראיתי את אימא מתרגשת כל־כך", סיפרה השבוע בתה של אחת האלמנות באחת מהקבוצות של 'נפלאות מתגברות' בצפון.

    הדברים נאמרו בעקבות מבצע חלוקה רחב היקף לקראת החגים שערכו רכזות הסניפים של ארגון נפלאות לקראת שבת סליחות ותחילתה של שנה חדשה. מאות האלמנות החברות בקבוצות השונות ברחבי הארץ קיבלו כל אחת חבילת שי מרשימה לחג שכללה שפע גשמי ורוחני.

    היו לנו חשוב שהחלוקה תתבצע עוד לפני ראש השנה משום שצרפנו לשי את היומן הייחודי של 'נפלאות', היומן שכל אישה בכל גיל צריכה להחזיק בתיק שלה", אומרת יו"ר הארגון, מירי שניאורסון שטרחה ועמלה בחודשים האחרונים במטרה להוציא לאור יומן שבנוי לדופק החיים של נשים בכל הגילים.

    בחבילת השי שחולקה למאות אלמנות בכל רחבי הארץ מצאו הנשים את היומן שילווה אותן בכל יום מימות השנה, יאיר את יומן ויעניק להם הצצה שבועית לפרשת השבוע, כאמור. בנוסף כללה החבילה עט ממותג, מגנט ועליו זמני הדלקת הנרות לשנה החדשה, הספר 'לאן הלכת' שיאפשר להן להתרומם מעט מהאלמנות ולהישען על מילותיו המחזקות של הרבי, עוגת דבש מתוקה שתמתיק את תחילת השנה, מארז 'פעילי חב"ד' איתו תוכלנה לצאת ל'מבצעים' ולשמח עמו נשים אחרות. קופת צדקה ממותגת שתזכיר להן להתחיל את היום בצדקה ושני חומרי קריאה איכותיים: מגזין 'אשת' ועיתון 'עולמות'. כל הטוב הזה חולק על־ידי רכזות הארגון שעמלו קשה כדי לארוז ולשנע את החבילות לבתיהן של כל האלמנות.

    בארגון נפלאות (נשים פועלות למען אחדות וקירוב לבבות) שמקיים שורה של פעילויות במעגלי נשים שונים. קוראים לציבור להושיט יד ולהעביר את פדיון הכפרות כתרומה לפעילות הברוכה שהולכת ומתרחבת במהירות מחודש לחודש ומשנה לשנה בדגש על פעילות 'נפלאות מתגברות'. כלומר הפעילות לטובת האלמנות. "ה' הטוב ימלא כל משאלות לבכם לטובה ותזכו לשנת פלאות בכל. זכרו! כבר הובטחנו על־ידי הקב"ה: אם אתה משמח את שלי, אני משמח את שלך. התרומה שלכם בוודאי תשמח לא מעט נשים אלמנות וה' יתברך ישמח אתכם ויתן לכם שנה טובה. שנה מתוקה. שנה של פלאות בכל".

    עוד ביקשו בנפלאות להביע רחשי תודה לכל המתנדבות והמתנדבים בגופם וממונם לפעילות 'נפלאות מתגברות'. "תודה ל'חסד מנחם מענדל' שע"י כולל חב"ד, לחסדי מרומים, לפעילי חב"ד, מגזין אשת, היפר ליפסקר, ולכל שאר הנדיבים שחפצים בעילום שמם". בואו והצטרפו גם אתם. פתחו את הלב והכיס, היכנסו לאתר 'שותפים' ותרמו לנפלאות או שלחו וואטס־אפ למספר :058-5217700 מחכים לכם שם.

     













    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.