• כפר חב"ד לבשה חג בדינר למען שפרה ופועה

    37 | הצג גלריה

    אולם בית זלטה המחודש בבית רבקה לבש חג עיצוב מרהיב של פרחים אוירה נגינה ותאורה, העצימו את המפגש הרב דורי של סבתות אמהות ויולדות צעירות חמיות וגיסות שלכון מכנה משותף אחד – שפרה ופועה • הפקה: חברת צבעים הפקות. צילום: חיים טויטו • לכתבה המלאה וגלריית תמונות

    מאות הנשים שלא הססו לצאת מביתן  בקו העז הוכיחו שוב כי הארגון שהרבי הקים ביום הכיפורים לפני 44 שנה חי נושם מצמיח צומח ומתפתח.

    אולם בית זלטה המחודש בבית רבקה לבש חג עיצוב מרהיב של פרחים אוירה נגינה ותאורה, העצימו את המפגש הרב דורי של סבתות אמהות ויולדות צעירות חמיות וגיסות שלכון מכנה משותף אחד – שפרה ופועה – סניף הדגל של הארגון בארץ ובעולם.

    התכנית הגדושה ומליאת התוכן נפתחה בקריאת פרק תהילים של הרבי ע"י הרבנית סימה אשכנזי, לקריאת פ"נ ותפילה עבור נשים להיפקד בזרע חיא וקיימא הוזמנה יו"ר ארגון שפרה ופועה הגב' שושנה רוטנברג.

    מנהלת הארגון הגב' רבקה רבקין, העצימה את כוח הנתינה, בקריאה נרגשת שמאחורי כל יולדת עומדות 2000 נשות כפר חב"ד!

    פאנל נשים, במולטימדיה מרתקת העצימה את האימהות תוך מתן תשובות לשאלות שעולות בעקבות  הרחבת משפחה.

    מתוך הקשר ויזואלי של שמיטת האדמה לשמיטה שבתוכנו.

    סרטונים מושקעים הביאו לקידמת הבמה את העשייה הברוכה  של הארגון לאורך השנה, והמסר ששפרה ופועה של מצרים  לא השתנו מאז ועד ימנו, בכל דור קיים הפרעה של אותו דור…

    את הערב לוותה בשירים מקוריים ומרגשים היוצרת והזמרת חני רייצעס תוך תיבול דברי הנחייה בין שיר לשיר.

    סרט מיוחד הופק עי שלמה חיים רבקין לעל הצלתה הפלאית של משפחת ניר ממיאמי תוך שימת דגש על המסר כי האושר היהודי אין בבתים ובממון האושר היהודי בילדים וצאצאים!!

    סעודת מלווה מלכא עשירה כיד המלך, עם תפריט מיוחד, עי קייטרניג רבקין ונציגת הארגון, הגב שפרה אהרונוב, נערכה בטוב טעם, ע"י מנדי חנונו קייטרינג מנדיס.

    צוות מתנדבות שפרה ופועה הפיקו את תוכן האירוע עד לפרטים הקטנים אסתר פקטור,נחמי גופין דובה רסקין ורוחלה קריצבסקי בסיוע חני מרזל,רחלי רוזן ומושקי איידלקופ.

    אירוע הופק ותוכנן ע"י חברת צבעים הפקות.









































































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.