• והזוכה: יו"ר אור חיה • פרס ירושלים

    8 | הצג גלריה

    קידוש שם ליובאוויטש: יו"ר 'אור חיה' קיבלה את פרס יקיר העיר ירושלים! הגב' דניאלה גולן קיבלה את העיטור היוקרתי בטקס הרשמי על ידי יו"ר הוועדה השופט דוד חשין וראש העיר משה ליאון • לכתבה המלאה

    קידוש שם ליובאוויטש: יו"ר 'אור חיה' קיבלה את פרס יקיר העיר ירושלים 

    הגב' דניאלה גולן קיבלה את העיטור היוקרתי בטקס הרשמי על ידי יו"ר הוועדה השופט דוד חשין וראש העיר משה ליאון. הפרס היוקרתי ניתן על קידום לימוד התורה והפצת האור בירושלים לכל העולם כולו.

    שבוע ירושלים יצא לדרך ביום חמישי שעבר עם טקס הענקת 'אות יקיר העיר ירושלים ה'תשפ"ב'. בטקס שנערך בהפקה חסרת תקדים בעיר דוד קיבלו שנים עשר יקירי העיר את העיטור המיוחד מידיהם של ראש העיר משה ליאון והשופט בדימוס דוד חשין את אות יקיר ירושלים. לראשונה בהיסטוריה החב"דית, קיבלה יו"ר 'אור חיה' המרכז העולמי לאישה היהודיה הגב' דניאלה גולן את אות יקיר העיר. לפני קבלת הפרס הוצג סרט מיוחד על המוסד החב"די הוותיק אור חיה, ועל הגברת גולן וההשקעה של למעלה משלושים וארבע שנים בפיתוח נשות ובנות ישראל בירושלים, וההשפעה הרבה על העולם כולו. כיבדו בהשתתפותם באירוע: חבר מועצת העיר ירושלים ומ"מ ראש העיר הרב יעקב הלפרין, יו"ר צא"ח ירושלים וחברי הנהלת סמינר 'חיה מושקא' הרב נפתלי הכהן רוט, ובנו הרב נועם רוט.

    יש לציין שאת העיטור המיוחד קיבלו אנשי מפתח, אשר תרמו לעיר בצורה יוצאת דופן כל אחת ואחד בתחומם. הוועדה בראשות השופט חשין בוחרת כמדי שנה את יקיר העיר, שתהליך החלטת הוועדה נמשך חודשים רבים. בסופו של תהליך הרשימה עולה להצבעה במועצת העיר, ושם מאשרים חברי המועצה את הזוכים.















    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.