• את מוזמנת! ערב חגיגי ברמת אביב • הקהל

    2 | הצג גלריה

    קבלו את ארוע ההקהל הגדול של תשפ"ג! מופע מוזיקלי התוועדותי על החיבור בין הרוחני והיומיומי. אורח הכבוד של האירוע מגיע מארה"ב, הרב מאניס פרידמן. עוד יתארחו: הרב יוסי גינזבורג מי שעומד בראש מוסדות 'תומכי תמימים רמת אביב', הזמר הנפלא ישי ריבו במיטב שיריו, יחד עם אמיר אלייב, ואילן דאמרי - שיאירו את הקהל בהופעה • לכל הפרטים

    ערב גאלה חגיגי למען מוסדות רמת אביב – חוזרים להקשיב ללב

    אחרי החגים הגיע והשנה מתחילה לה ממש עכשיו. אז לכבוד מר חשוון, החודש שפותח את עונת הסתיו ואת ימי החול והשגרה – קבלו את ארוע ההקהל הגדול של תשפ"ג חוזרים להקשיב ללב, מופע מוזיקלי התוועדותי לייב ששם בפרונט את אתגר החיבור בין הרוחני והיומיומי. אורח הכבוד של האירוע מגיע אלינו מארה"ב, הרב מאניס פרידמן, מרצה מבוקש לעניני יהדות, פילוסוף, סופר וכותב רב המכר "לא ביקשתי לבוא לעולם". עוד יתארחו: הרב יוסי גינזבורג מי שעומד בראש מוסדות 'תומכי תמימים רמת אביב', פועל בעבודת קודש יום יומית ובמסירות נפש לטובת השליחות. הזמר הנפלא ישי ריבו במיטב שיריו יחד עם אמיר אלייב ואילן דאמרי שיאירו את הקהל באירוע חי, נושם, מספר ושר את מה שכולנו מרגישים בדרך שאנחנו סוללים אל גילוי עצמנו, אל גילוי אור הנשמה.

    ערב שכולו חיבורים  בין אמנים למשפיעים, בין העבר שעליו גדלנו לעולם אותו גילינו ובין האפשרי והבלתי אפשרי, וזה אפשרי.

    אז לכל מי שמרגיש שיש לו שאלות ולא מעז לשאול.. זאת ההזדמנות שלכם לקבל תשובה.

    לאור הביקוש האירוע ימשיך בתוועדות אל תוך הלילה עם הרב מאניס פרידמן.

    חשוב לדעת שכל ההכנסות קודש לפעילות המבורכת של ישיבת 'תומכי תמימים רמת אביב' ומדרשת 'פנימיות', קבלה תרומה בכל רכישה ואפשר מכספי מעשרות.

    האירוע יתקיים ביום שני 31.10.22 בשעה 20:30 האנגר 11 תל אביב.

    *הישיבה בהפרדה

     



    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.