• ערב אמהות ובנות: בנות ליובאוויטש פותחת רישום לשנה הבאה

    8 | הצג גלריה

    בית הספר העל יסודי בנות ליובאוויטש נפתח השנה למלא צורך משמעותי עבור בנות העיר בית שמש והסביבה שחפשו בית ספר בעל רמה חסידית גבוהה, רמת לימודים גבוהה עם ערכים חסידיים שמיושמים בחיי היום יום מתוך דגש על יחס אישי וחם. ביום ראשון האחרון התקיים בבית הספר ערב היכרות לאמהות ובנות העולות לכיתה ט' • לכתבה וגלריית תמונות

    כידוע, בית הספר העל יסודי בנות ליובאוויטש נפתח השנה למלא צורך משמעותי עבור בנות העיר בית שמש והסביבה שחפשו בית ספר בעל רמה חסידית גבוהה, רמת לימודים גבוהה עם ערכים חסידיים שמיושמים בחיי היום יום מתוך דגש על יחס אישי וחם.

    ביום ראשון האחרון התקיים בבית הספר ערב היכרות לאמהות ובנות העולות לכיתה ט'.

    שמו הטוב של בית ספר יצא למרחקים ואת אולם בית הספר גדשו אמהות ובנות נרגשות שרצו לשמוע ולהכיר את בית הספר ולראות כיצד יוכלו להיות חלק ממוסד מיוחד זה.

    את פניהן קיבל בר מרשים ומפנק שהושקעו בו הרבה אהבה ותשומת לב, לקבלת הבנות היקרות העומדות בפני מעבר משמעותי ומרגש בחייהן.

    הערב נפתח בדברי פתיחה וברכה של השליח של הרבי לעיר בית שמש הרב אליעזר ויינר שבדבריו על פתיחת חומש שמות ועל כך שעמ"י לא שינו שמם ולבוש הדגיש עד כמה המסגרת העוטפת כל כך חשובה וחיונית לקיום של עם ישראל ולצמיחה של הדור הבא.

    אחריו דיבר נציג ההנהלה הרוחנית הרב משה קורנוויץ – ר"מ בישיבה גדולה בבית שמש ומרבני מכון הלכה חב"ד, שהסביר שבהשגחה פרטית הערב מתקיים בסיום חומש בראשית- חומש האבות ובתחילת חומש שמות – חומש הבנים. דבר זה מבטא את השלב החשוב בו הבנות נמצאות במעבר משלב הילדות ההתבגרות, שלב שבו מנתבים את הכוחות המיוחדים שנתנו מההורים לקראת החיים האמיתיים. כמובן שעל מנת להצליח במשימה חשובה זו יש ללמוד במקום שנותן את הכוחות לעשות את הבחירות הנכונות.

    מיד לאחר דברי הרבנים צפו כולן בוידאו מיוחד מהרבי בו מסביר שכשם שהאמא דואגת למאכל ולבוש הכי משובחים עבור הילדים על אחת כמה וכמה בחינוך ההורים מחפשים את החינוך הטוב ביותר ללא פשרות.

    מנהלת בית הספר הגברת שירה קורנוויץ נתנה הסבר כללי על בית הספר והדגימה כיצד כל העקרונות החינוכיים מתממשים בבית הספר הן באופן כללי מערכתי והן בפרטים הקטנים ביותר בנוגע לכל אחת ואחת מהמקום בו היא נמצאת. היא הדגישה את הקו החסידי של בית הספר – חינוך ללא פשרות – מתוך דגש על יישום הדברים הנלמדים בחיי התלמידה, כל זאת מתוך אמון מלא בבנות עם הרבה שמחה ואהבה מתוך שיתוף פעולה מלא עם ההורים.

    לאחר הדברים הזמינה המנחה את הגברת איילת הושיאר שהפעילה סדנא מחברת ומעצימה קשר אמא בת. האמהות והבנות התנסו בפעילויות שונות, מגוונות ומשעשעות שפתחו את הלבבות ונתנו לכל אמא ובת "זמן איכות" שבסופו כל אמא כתבה לבתה מהם הכוחות המיוחדים שהיא רואה בה והבת במקביל כתבה לאמה על מה היא מעריכה אותה.

    גם האמהות והבנות סיימו את הסדנא בתחושה כל כך מקרבת, מחזקת ומעצימה מתוך תחושה שכאן נמצאת החממה בתוכה הן רוצות לגדול ולצמוח.

    ***

    הרישום לשנת תשפ"ד נפתח!

    אם את בעלת שאיפות חסידיות גבוהות ורוצה להוסיף ולהתקדם מהמקום בו את נמצאת, "בנות ליובאוויטש" יהווה עבורך החממה המתאימה ביותר להגשמתך העצמית והחסידית.

    לפרטים נוספים ניתן לפנות למנהלת בית הספר הגברת שירה קורנוויץ – 0532802025.

    לרישום מקוון ולקביעת תור לראיון לחצו כאן

    שימו לב – מבחן הכניסה יתקיים ביום ראשון כ"ט בטבת בבית הספר!





     







    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.