• היום השני במהפכת הרשת: אלפי תלמידות נהרו לכפר חב"ד

    55 | הצג גלריה

    היום השני בשרשרת האירועים של 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' נחתם באוהל הענק והחדש שהוקם על ידי ה'רשת' בכפר חב"ד • אחרי שאתמול השתתפו אלפי תלמידים מכל רחבי הארץ, היום נהרו אלפי תלמידות לפעילות חסידית מושקעת לרגל יו"ד שבט • במהלך השבועיים הקרובים יפקדו את האולם היוקרתי שנבנה למרגלות 770 למעלה מ-20,000 תלמידים מבתי הספר היסודיים של חב"ד בשרשרת אירועים בלתי פוסקת • לסיפור המלא ותיעוד

    מהפכת ה'רשת' נמשכת במלוא העצומה – היום השני!

    משעות הבוקר (שני) נהרו אלפי תלמידות מכל רחבי הארץ לכפר חב"ד, לאולם האירועים המיוחד שהוקם במיוחד על ידי ה'רשת' לרגל היום הבהיר יו"ד שבט – יום הילולת כ"ק אדמו"ר הריי"צ ויום קבלת הנשיאות של הרבי.

    התלמידות מבתי הספר היסודיים – שהגיעו בקבוצות-קבוצות מסודרות, לפי תכנית מדוייקת, התקבלו בתחילה באוהל האירועים הסמוך לבית הכנסת 'בית מנחם', שם המתין להם צוות של ה'רשת'. התלמידות ישבו לכתוב פ"נ לרבי, כשהן מקבלות הסבר מיוחד על עצם כתיבת הפ"נ ועל היום הבהיר המיוחד יו"ד שבט וכן על דאגתו של נשיא הדור אליהם, צאן קדושים, תינוקות של בית רבן.

    משם, צעדו התלמידות, בסדר מופתי, היישר לבית 'אגודת חסידי חב"ד' 770, הסמוך. התלמידים נכנסו להעתק חדרו הק' של הרבי וקיבלו הסבר מיוחד מהרב מנחם לאטר והרב דניאל רוזנטל.

    לאחר מכן, הוזמנו התלמידות לאולם האירועים הענק שהוקם במיוחד עבורם למרגלות 770, ושם המתינה להן תכנית מושקעת, חסידית ומרתקת, עם מיטב הטכנולוגיה העכשווית, להמחשת המסרים החסידיים.

    הצגה חינוכית מאלפת, ניגונים מרגשים, קטעי וידאו של הרבי, דברי תורה וחסידות – היו חלק ממה שהמתין לקבוצות התלמידות, הזוכות ללמוד במוסדות ה'רשת'.

    במהלך המעמד, נשא דברים אורח מיוחד: הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, מד"א קהילת חב"ד ברחובות. הרב דיבר על המעלה המיוחדת של ההתכנסות דווקא בשנת 'הקהל' ועל הזכות הגדולה להשתתף באירועי ה'רשת' לרגל היום הבהיר יו"ד שבט.

    אתמול, יום ראשון, היו אלה קבוצות של למעלה מאלף תלמידים ממוסדות החינוך של ה'רשת' ברחבי הארץ. אחרי קבוצות התלמידות היום, יפקדו מחר (שלישי) את אהל האירועים קבוצות נוספות של תלמידים.

    במהלך השבועיים הקרובים, עד ערב היום הבהיר יו"ד שבט, ימשיכו להגיע בכל יום קבוצות חדשות של תלמידים ותלמידות, בימים נפרדים, בתכנון מוקפד ומסודר של ה'רשת', ויזכו אף הם להשתתף בתכנית שנבנתה בעמל רב ועל טהרת הקודש – על פי המסרים וההדרכות של הרבי באגרות הקודש השונות להנהלת ה'רשת'.

    קיום שרשרת האירועים דווקא בכפר חב"ד, נערכת על פי הנחיותיו של הרבי נשיא דורנו ל'רשת'. השנה, בהנהלת 'רשת', לקחו את ההוראות הנ"ל כמה צעדים קדימה, בהשקעה חסרת תקדים, שעוד רבות ידובר בה.

    כלל צוותי החינוך, ההורים והתלמידים, משגרים בימים אלה תגובות נלהבות ל'רשת', על החשיבה, ההשקעה והאכפתיות האינסופית, שבאה לידי ביטוי בשרשרת האירועים, לצד התכניות המגוונות של כלל אגפי 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' בארץ הקודש.

    הפקה: פליישמן-פלס הפקות. הפקת תוכן: רחלי רוזן.

    צילומים: עקיבא שיינברגר.













































































































    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.