• ל"ג שמח עם משיח לדוברות הרוסית בארץ

    10 | הצג גלריה

    בעשרות מוקדים מהצפון עד לדרום ברחבי הארץ חולקו לקראת ל"ג בעומר פרוספקט מהודר מבית היוצר של לשכת עזרת אחים חב"ד ליובאוויטש ליהודי חבר העמים, בואי הצטרפי לפעילות עזרת אחים, והביאי את האור לאלפי נשות ישראל הדוברות רוסית בארץ, ומחכים רק לך! את השמחה והתלהבות כשתגישי להם את הפרוספקט, תראי בעצמך! הזמני לחגים הקרובים! • גלריה ודיווח

    בעשרות מוקדים מהצפון עד לדרום ברחבי הארץ חילקו פעילות עזרת אחים, פרוספקט מהודר על ל"ג בעומר של גאולה, מבית היוצר של לשכת עזרת אחים חב"ד ליובאוויטש ליהודי חבר העמים.

    בואי הצטרפי לפעילות עזרת אחים, והביאי את האור לאלפני נשות ישראל הדוברות רוסית בארץ, ומחכים רק לך! את השמחה והתלהבות כשתגישי להם את הפרוספקט, תראי בעצמך!

    בעשרות ערים ברחבי הארץ בהם מתגוררים אזרחים רבים יוצאי ברית המועצות, מדינות חבר העמים כיום, חגגו ל"ג בעומר של גאולה, השלוחים והפעילים העוסקים עם דוברי הרוסית בארץ הזמינו חומרים ממרכז עזרת אחים בארץ הקודש.

    החומר האיכותי נערך על ידי על ידי משרדי ההוצאה לאור 'יסטוקי-חב"ד' – מרכז ההוצאה לאור של יהדות מולדובה, שהוקדש לזיכרון נשמת השליח הרב זלמן טובי' הכהן ע"ה אבלסקי, הרב הראשי למולדובה, מקים ומייסד מכון ההוצאה לאור, בספרונים, ספרים, מגזינים, עיתונים, חומרי הסברה ועוד, שנערכו על ידו ובפיקוחו.

    החומר חולק לאלפי נשים, על ידי פעילות עזרת אחים חב"ד ליובאוויטש בארץ הקודש, בואי הצטרפי לפעילות, ואמצי את הסיסמה: לדבר רוסית איני יודעת, לחלק פרוספקט כן!

    מבצע זה נערך על ידי: מרכז ההפצה 'עזרת אחים חב"ד' בארץ הקודש, 'פעילי עזרת אחים' חב"ד ליובאוויטש בארץ הקודש, 'לשכת עזרת אחים' ליובאוויטש ליהודי חבר המדינות וליוצאי ברית המועצות. ובסיוע קרן 'עזרת משה' של 'עזרת אחים'.

    נשים רבות פנו ללשכה בהזמנות לעלון נרות שבת קודש ברוסית, הננו ממתנים להזמנות נוספות על מנת שנוכל להפיק את המיטב עם מחיר מוזל, ככל שיהיו יותר הזמנות המחיר ירד משמעוויתית.

    להזמנות לחג השבועות:
     [email protected]

    IMG_2863

    IMG_2864

    IMG_2870

    IMG_2871

    IMG_2874

    IMG_2893

    IMG_2899

    IMG_2945

    IMG_2952

     

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.