• בפעם העשירית: פרוייקט ״מעגל החסד״ לשנת תשע״ו

    3 | הצג גלריה

    את הארוע החגיגי פתחה רכזת מגמת חינוך מיוחד במכללה הגב׳ נורית פרופ, ששיתפה את הבנות מסיפורי הצלחה בשנים שחלפו והזמינה 2 בוגרות שסיפרו לתלמידות כמה הפרויקט תרם להן באופן אישי. לאחר מכן דיברה נציגת האמהות, אמא לשני ילדים עם אוטיזם, שתיארה כיצד כל המשפחה נהנית משעות ההתנדבות הללו • לדיווח ותמונות

    עם תחילת שנת הלימודים נפתח גם פרוייקט ההתנדבות ״מעגל החסד״ של עמותת ״יד לילד המיוחד״ ומכללת בית רבקה בכפר חב״ד, זו השנה העשירית ברציפות!

    נערך טקס הפתיחה לשנת ה׳תשע״ו ל-60 תלמידות המכללה שישתתפו השנה בפרוייקט, ויחנכו 60 ילדים עם צרכים מיוחדים מאילת בדרום ועד צפת בצפון.
    את הארוע החגיגי פתחה רכזת מגמת חינוך מיוחד במכללה הגב׳ נורית פרופ, ששיתפה את הבנות מסיפורי הצלחה בשנים שחלפו והזמינה 2 בוגרות שסיפרו לתלמידות כמה הפרויקט תרם להן באופן אישי. לאחר מכן דיברה נציגת האמהות, אמא לשני ילדים עם אוטיזם, שתיארה כיצד כל המשפחה נהנית משעות ההתנדבות הללו.
    מנהל המכללה הרב משה חפר נשא דברי ברכה ואח״כ נערכה הפוגה לטעימות חגיגיות שהכינה העמותה.
    החלק השני נפתח בצפיה בסרט מרגש על שניאור, אחד מילדי הפרוייקט, שהוריו סיפרו כמה כח ושמחה מעניק שניאור המתוק לכל המשפחה וכמה סיפוק זה לראות אותו מתקדם, גם בעזרת המתנדבת של מעגל החסד.
    חתם את האירוע מנכ״ל יד לילד המיוחד הרב מנדי בלניצקי שברך את הבנות, הודה בכל לב לכל מי שמלווה את הפרויקט, והביע תקווה שהקשר בין המתנדבות לילדים ימשך גם בתום תקופת ההתנדבות.
    כל הדוברים הודו מאוד למנהלת הפרוייקט מטעם יד לילד המיוחד – הגב׳ שרה רבקה ליפש על עבודת הקודש במסירות ובהתמדה הראויים לכל שבח, בשיתוף פעולה מלא עם הרבנית חדווה סגל והגב׳ נורית פרופ.
    IMG_6672

    IMG_6675

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.