• הקהל נשים ענק באירוע יוקרתי בתל אביב

    37 | הצג גלריה

    מאות נשות תל אביב והמרכז התכנסו להקהל נשים ענק באירוע היוקרתי השנתי של נשות חב"ד ת"א ומדרשיית חב"ד "בית שושנה" ת"א לרגל יום הולדתה של הרבנית חיה מושקא ע"ה • הערב נפתח בצפייה בקטע וידאו מדברי הרבי על ענינה של שנת הקהל • לדיווח וגלריית תמונות

    מאות נשים ובנות מתל אביב ומכל אזור המרכז, שליחות ומקורבות מכל שכונות העיר וסביבותיה התכנסו במוצאי שבת כ"ה אדר א' באולם הפדרציה ב"האנגר" 11 בנמל ת"א להקהל נשים ענק -ערב מרגש ומיוחד לרגל יום הולדתה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה.

    בכניסה לאולם התרשמו הנשים מפריטי המכירה הסינית ורכשו כרטיסי הגרלה לטובת ארגון שפרה ופועה, בתקווה לזכות בערכות בשווי אלפי שקלים כרטיס טיסה, פיאה, סוף שבוע, כלי כסף וספרים ונהנו מבר סושי טעים .

    הערב נפתח בצפייה בקטע וידאו מדברי הרבי על ענינה של שנת הקהל.

    מנחת האירוע השליחה מרת מינדי שמערלינג קיבלה בברכת שבוע טוב את מאות הנשים שהגיעו עד כדי שהיה המקום צר מלהכיל וציינה במיוחד את האחדות המופלאה בה מגוון רחב של נשים מתאחדות להקהל של ממש שבכוחו לפעול שפע של ברכות

    את פרק התהילים של הרבי כובדה לקרוא הגב' רבקה כהן שליחה לשכונת נווה אליעזר שהגיעה יחד עם נשים רבות אל הארוע   ואחריה הוזמנה השליחה לגוש הגדול הגב' חיה שוויכא שהגיעה גם היא לארוע יחד עם מקורבות רבות לקרוא את הפרק החדש של הרבנית חיה מושקא.

    "שאי סביב עינייך וראי " מתוך הקהל הגיעה בשירה מרגשת הזמרת קטי גל בוגרת המדרשה כשהקהל מצטרף לשירה בהנאה.

    אל הבמה הוזמן מרצה אורח שהגיע במיוחד מאנגליה הרב סודאק שליח הרבי לאדג'ווער. שדיבר על הרבנית חיה מושקא ועל התכונה שאפיינה אותה מאוד האכפתיות מכל אחד, בדבריו עמד על כך שכל אחת מאיתנו צריכה לקחת על עצמה להתחזק בעניין זה ולגלות איכפתיות כלפי הסובבים אותה , כך נגיע לאחדות אמיתית.

    השחקנית סמדר מורג  הצחיקה עד דמעות את הקהל בסיפורה האישי, ובמערכונים על חינוך הילדים ושלום בית וסיימה בשיר משותף עם בנה, כשכולן מאחלות לה נסיעה טובה, יצאה בדרכה אל שדה התעופה לנסיעה אל חצרות קודשנו.

    סעודת מלווה מלכה עשירה ויוקרתית הוגשה לקהל, ובמהלכה נערכה מכירה פומבית על דולר שניתן מידו הקדושה של הרבי מליובאוויטש לברכה והצלחה, ההתרגשות היתה בעיצומה כשהגב' חנה פורת שהצטרפה לאחרונה  לקהילת חב"ד תל אביב מקורבת של השליחה הגב' רבקי רייצס זכתה לקנות את הדולר.

    קליפ הקהל מתוק של כל בנות גן ובית הספר חב"ד בתל אביב יפו פתח את חלקו השני של הערב. לאחריו הוזמן לשאת דברים השליח לתל אביב הרב יוסף גערליצקי. הרב גערליצקי ברך את הנשים והסביר את החשיבות של להיות "נרות להאיר" בתל אביב יפו כשהוא מקשר את דבריו לפרשת השבוע, לחודש אדר ולכוחה המיוחד של שנת ההקהל.

    מופע בלט מקצועי ומרשים של הרקדנית אביטל מירון, בת למשפחת מירון הידועה בזכות תרומתם הנדיבה לעולם התורה בתל אביב.

    3 נשים, 3 ארצות, 3 מצוות – עם אחד!

    תוכנית מיוחדת הבנויה כשרשרת  נפתחה בדבריה של הרבנית הינדה גערליצקי שליחת הרבי מליובאוויטש לת"א, היא דיברה על עוצמה נשית – עוצמתן של נשות ישראל שפועלות במסירות נפש כאשר בכל דור ישנה מסירות הנפש שלו, ובדורנו הנשים מוסרות את נפשן על שלושת המצוות המיוחדות לנשים למען דור העתיד, ובכך ממשיכות את קיומו של עם ישראל. הרבנית גערליצקי הזמינה אל הבמה את הגב' שירלי טייב מצרפת שסיפרה על הקשר שלה עם השליחה שרה אזימאוו בפריז שהשפיעה עליה לשמור טהרת המשפחה,  גם לאחר שעלו לארץ ועברו לגור בתל אביב, הקשר עם חב"ד  נמשך, ילדיה לומדים במוסדות חב"ד בתל אביב והיא מרגישה חלק בלתי נפרד מנשות חבד בתל אביב. בסיום דבריה הזמינה שירלי את הגב' מוניק לוי מאיטליה שסיפרה כיצד החלה לשמור שבת בזכות הקשר עם משפחת אבצן שליחי הרבי בהונג קונג וכיצד מאז שעלתה לארץ ובנה הגיע ללמוד בישיבת חב"ד חזון אליהו התקרבה עוד יותר והפכה להיות חלק בלתי נפרד מקהילת חב"ד בתל אביב. בסיום דבריה שנאמרו בשפה האנגלית היא הזמינה אל הבמה את חיה רוסנמן מצ'ילה,  חיה סיפרה על הקשר של משפחתה עם שליחי הרבי בצ'ילה משפחת פרמן שסייעו להם בשמירת הכשרות  ועל המשך הקשר לאחר שעלו ארצה עם השליחים ברעננה משפחת שדמי.  לאחר שהוריה ע"ה נפטרו  סיפרה חיה שבהכוונת הרבנית שלה הגיעה אל מדרשיית בית שושנה שם קיבלה כלים וכוחות והיום ב"ה היא עומדת להתחתן עם בחור מדרום אמריקה שקשור גם כן לחב"ד.

    את דבריה סיימה חיה בתודה לרבי מליובאוויטש שדואג לכל יהודי ויהודיה בכל מקום בעולם באמצעות השליחים ואמרה שלמרות הרקע השונה והשפה השונה היא מרגישה חלק בלתי נפרד מכל הנשים היושבות באולם ומכל הנשים היהודיות בעולם כולו בזכות שלושת המצוות המיוחדות לנו המאחדות אותנו.

    מגוון קינוחים מפנקים הוגשו לקהל והנה הגיע המעמד שכולן ציפו לו, "מצדיעות ומתאחדות כולן יחד"- רולקול עוצמתי ומרגש, אותו ביצעה בחן השליחה מרת רחלי גבירץ ממארגנות האירוע, בליווי מצגת המפרטת כל שכונה בתל אביב ותמונות מהפעילות   -עמדו נשות כל שכונה יחד עם השליחה כשהקהל מריע במחיאות כפיים סוערות , בסיום הרול קול הוזמנו כל נשות תל אביב לעמוד ואחר כך כל האורחות  ואז בניצוחה של הזמרת קטי גל פצחו כולם בריקודים וכל האולם התמלא מעגלים מעגלים של שמחה

    לקראת סיום נערכו ההגרלות להן ציפו כולן.

    עם סיום הערב המרגש קיבלה כל משתתפת ביציאה מהאולם שקית שי מיוחדת ובה קופת צדקה מעוצבת במיוחד למטבח כדי לקיים את הוראת הרבי שכל אישה צריכה לקבוע קופת צדקה במטבח ולשים מטבע בכל פעם שמבשלת.

    האירוע הופק ע"י חברת צבעים תיירות והפקות שדאגו לכל, החל מאתר הרישום המקצועי וכלה בדאגה לפרטים הקטנים ולעיצוב המוקפד של האירוע שהיה ברמה מקצועית גבוהה במיוחד.

    האירוע נערך בחסות: מדרשת חב"ד בית שושנה בתל אביב, מרכז חבד תל אביב, ארגון שפרה ופועה בת"א בהנהלת מרת דבורה לאה וולף, הקרן לקידום מרשת ישראל בתל אביב, מר זאב אייזיק הבעלים של האנגר 11, ומעל לכל שליחות חב"ד בת"א, נשות הקהילה ובנות המדרשה שעמלו וטרחו רבות להצלחת הערב.

    משתתפות האירוע יצאו לדרכן בתחושה מרוממת על היותן חלק ממעצמת חב"ד בתל אביב. כשהן מצוידות בשי היוקרתי ובמטען רוחני עצום של הקהל ואחדות, מתוך תקווה וברכה שנזכה לקיים אירוע זה בשנה הבאה יחד עם הרבי והרבנית בראשנו בגאולה האמיתית והשלימה.

    הצלם חיים טויטו מגיש גלריית תמונות מרהיבה

    _55A5823

    _55A5831

    _55A5837

    _55A5869

    _55A5873

    _55A5900

    _55A5943

    _55A5994

    _55A6013

    _55A6164

    _55A6174

    _55A6194

    _55A6219

    _55A6229

    _55A6233

    _55A5589

    _55A5572

    _55A5563

    _55A5540

    _55A5531

    _55A5527

    _55A5525

    _55A5681

    _55A5665

    _55A5641

    _55A5630

    _55A5616

    _55A5609

    _55A5597

    _55A5801

    _55A5888

    _55A5892

    _55A5900

    _55A6013

    _55A6096

    _55A6132

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. חדורה בד"ם (דבר מלכות)!…
      ג׳ באדר ב׳ ה׳תשע״ו (13/03/2016) בשעה 10:48

      רחלי! התגעגענו!!
      נצרתיות אוהבות…:)

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.