• נס: הרכב התהפך – הנוסעים יצאו ללא שריטה

    3 | הצג גלריה

    תושבת כפר חב"ד היתה בנסיעה ביחד עם ארבעת ילדיה בכביש המהיר כאשר רכבה היה מעורב בתאונה שרק בנס לא נגרמה באסון • "הכל קרה בתוך שניות. כשהרכב נעצר מתאונת האימים הזו והבנתי שאני אמנם הפוכה אבל חיה! זינקתי החוצה פתחתי את הדלת של הילדים והם יצאו אחד אחרי השני מהרכב חיים בריאים ושלמים" • לסיפור המלא

    תושבת כפר חב"ד היתה בנסיעה ביום ביום ראשון הקודם ביחד עם ארבעת ילדיה בכביש 4 כאשר רכבה היה מעורב בתאונה שרק בנס לא נגרמה באסון.

    מספרת הנהגת:

    נהגתי בכביש המהיר בנתיב הימני כשלפתע חתך אותנו מיניבוס. ניסיתי להטות את הרכב ימינה לכוון גדר הבטון ונהג המיניבוס עדיין לא שם לב. כמעט פגעתי בבבטון או שכן פגעתי אינני זוכרת, בכל אופן התחלתי להאט ולהחזיר את ההגה שמאלה אבל אז ההגה ננעל והרכב שלנו קפץ במהירות לתוך הכביש המהיר הסואן כשהוא חוצה לרוחב את שני הנתיבים השמאליים פגע בעוצמה בגדר הבטון השמאלית והתהפך.

    הכל קרה בתוך שניות. כשהרכב נעצר מתאונת האימים הזו והבנתי שאני אמנם הפוכה אבל חיה! תוך שניות פתחתי את הדלת זינקתי החוצה פתחתי את הדלת של הילדים והם יצאו אחד אחרי השני מהרכב חיים בריאים ושלמים, עומדים לידי על הכביש. כל מה שרציתי זה לצאת בריקוד ושירת יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

    מדובר ברצף של נסים בחסדי השם שמילים לא יכולות לתאר. לא התהפכנו כתוצאה מאבן באיזה רחוב קטן ושקט. התהפכנו בנסיעה מהירה 90 או 100 קמ"ש בכביש מהיר וסואן. כמה נהגים שעצרו, תיארו בפניי כיצד הם ראו שהמיניבוס חותך אותי וידעו שאזנק לתוך הכביש וכל אחד עשה פעולה כלשהי כדי לא לפגוע בנו שזה באמת היה הנס הכי גדול. התנועה זרמה במהירות, חתכנו את כל הנתיבים ואף אחד לא פגע בנו. אני לא נפגעתי מפגיעה חזיתית חזקה בקיר הבטון וכל המשפחה לא נפגעה מההתהפכות!

    היתה התרגשות מאד גדולה על הכביש לראות אישה עם 3 ילדים קטנים שיצאו מכזו תופת. הרבה אנשים רצו לעזרתנו וכמה נשים לבושות במכנסיים אמרו "ראיתי בעיניים שלי איך שבורא עולם שמר עליכם".

    דבר נוסף – בהשגחה פרטית מופלאה אחד הנהגים מאחורינו היה השכן שגר בדיוק מולנו בכפר חב"ד שעזר לנו מאד ובכלל במצב כזה מאד עוזר לראות משהוא שמכירים.

    היה לנו על הרכב גגון שעליו שלט מאיר עם תמונה של הרבי מלך המשיח וכיתוב: ברוך הבא מלך המשיח. כעבור כמה דקות כשהתאוששנו קצת אמרתי לילדים שלי "מאיפה נשיג עכשו 500 שקל לשלט חדש?" השכן שלנו שמע את זה ואמר "השלט מונח שלם ללא פגע על הכביש ליד הרכב". חשבתי שהוא מתלוצץ ושוב הבעתי את צערי על השלט שבודאי התרסק, אז השכן אמר "את לא קולטת אני אומר לך שהשלט שלם, בואי ותראי".

    כשהגענו למיון התקשרו מגלי צה"ל ונתנו לי את הזכות הגדולה לפרסם את הנס ולהודיע לכל המאזינים את הוראת הרבי שיהיה בכל רכב קופת צדקה וחת"ת. הוספתי שהרבי מה"מ אומר שהגאולה כבר כאן ויש רק לקבל פני משיח בשמחה.

    02-05-2016-12-37-54-WhatsApp-Image-20160502-7-758x426

    02-05-2016-12-37-54-WhatsApp-Image-20160502-7-758x426 (1)

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. 770
      ל׳ בניסן ה׳תשע״ו (08/05/2016) בשעה 21:08

      איזה נס ה ישמור אותנו

    2. יחי המלך משיח!
      כ״ה בניסן ה׳תשע״ו (03/05/2016) בשעה 19:38

      וואוווו איזה נס, מי זכתה בנס המופלא??

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.