• תוכנית ״מאירים את הקיץ״ בבית חיה מושקא בגילה

    6 | הצג גלריה

    בבית הספר ״בית חיה מושקא״ בגילה מאירים את הקיץ, כפי רצונו ה״ק׳ של הרבי. למעלה מ85% מתלמידות בית הספר, מכיתה א׳ עד ו׳ נרשמו לתוכנית הקיץ החסידית המופעלת בביה״ס ע״י צוות מורות בבית הספר. הבנות מגיעות כל יום ללמידה- מתוך חוויה- על פי תוכנית ״מאירים את הקיץ״- תוכנית חסידית של העשרה בקודש- אותה בנו ברשת אהלי יוסף יצחק • לדיווח ותמונות

    בבית הספר ״בית חיה מושקא״ בגילה מאירים את הקיץ, כפי רצונו ה״ק׳ של הרבי.
    למעלה מ85% מתלמידות בית הספר, מכיתה א׳ עד ו׳ נרשמו לתוכנית הקיץ החסידית המופעלת בביה״ס ע״י צוות מורות בבית הספר.
    הבנות מגיעות כל יום ללמידה- מתוך חוויה- על פי תוכנית ״מאירים את הקיץ״- תוכנית חסידית של העשרה בקודש- אותה בנו ברשת אהלי יוסף יצחק.
    המדהים הוא ההיענות של הבנות שמגיעות יום יום לבית הספר ומשתתפות באופן פעיל בתוכנית. מרצונן האישי. זאת בזכות הצלחת התוכנית בקיץ בשנים עברו.
    בכך זוכה הנהלת בית הספר להחדיר בבנות תוספת בתחום הקודש, דווקא בקיץ- כאשר החופש הוא רק מלימודי חול, ולתת לבנות מענה של מסגרת חסידית בתוך ביה״ס, ולשמר את החינוך החסידי אותו מעניק ביה״ס לבנות במהלך כל השנה.
    גם לכיתות ז׳-ח׳ ישנה תוכנית ״מתאים לי״ המופעלת ע״י הרשת, אשר בכך שומרות הבנות על הנהגות חסידיות יום יום. ובנוסף, הבנות מוזמנות למפגשי קיץ ברמה גבוהה- המותאמים לגיל שלהן, ומופעלים ע״י מספר נשים יקרות שלקחו על עצמן לארגן מפגשי קיץ לבנות הבוגרות- על פי הוראות של הרבי אליהן ב״אגרות קודש״.
    unnamed (1)

    unnamed (2)

    unnamed (3)

    unnamed (4)

    unnamed

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.