• הרב ראובן וולף אורח הכבוד בימי העיון בירושלים

    הגדלה

    במרכז אור חיה בירושלים נערכים בימים אלו לקראת שלושת ימי העיון שיתקיימו גם השנה בתשעת הימים. ימי העיון המסורתיים מתקיימים מידי שנה וכוללים שלושה ימים עמוסים של הרצאות במגוון נושאים. מהנהלת המרכז העולמי נמסר שאורח הכבוד של התוכנית השנה יהיה הרב ראובן וולף מנהל ארגון 'מעיין ישראל' בלוס אנגל'ס שמגיע בפעם הראשונה לישראל. לכל הפרטים

    ביקור ראשון בישראל. השליח שעומד בראש ארגון הנוער היהודי הגדול בקליפורניה 'מעיין ישראל' יהיה הנואם המרכזי בשלושת ימי העיון לנשים של 'אור-חיה' המתקיים כמדי שנה בירושלים.

    במרכז אור חיה בירושלים נערכים בימים אלו  לקראת שלושת ימי העיון המסורתיים של הארגון שיתקיימו גם השנה בתשעת הימים. ימי העיון המסורתיים מתקיימים מידי שנה וכוללים שלושה ימים עמוסים של הרצאות במגוון נושאים ובהם משתתפות למעלה מ-1,000 נשים מכל רחבי הארץ.

    מהנהלת המרכז העולמי נמסר שאורח הכבוד של התוכנית השנה יהיה הרב ראובן וולף מנהל ארגון 'מעיין ישראל' בלוס אנגל'ס שמגיע בפעם הראשונה לישראל. הרב ראובן וולף מבקוש וידוע כנואם בחסד המרתק את קהל שומעיו ברחבי ארה"ב. מאות סטודנטים כמדי שבוע מגיעים לשיעוריו בשקיקה. הרב וולף ילווה את כל ימי העיון במגוון הרצאות. הרב וולף יחשוף את סיפור חייו, וכיצד מתחזקים את ההתקשרות לרבי בשליחות גם כיום. הרב וולף היה הנואם המרכזי של כנס נשי ובנות חב"ד בניו-יורק שנערך בערב חג השבועות. הנואם של הרב וולף יערך בעברית במקביל לאנגלית.

    "השנה בשנת 'הקהל' נדרש מאיתנו להעצים ולחבר את הקשר של האשה היהודיה – אם הבית ללימוד התורה וחסידות" אומרת לנו הגב' דניאלה גולן יו"ר המרכז העולמי. "רואים במוחש שכמדי שנה באות נשים מכל קצוות הארץ לירושלים בימי בין המצרים, לבוא ללמוד תורה, זה מדהים" שלושת ימי העיון של 'אור חיה' יעמדו בסימן: אמונה ביטחון וגאולה. היום ראשון של ימי העיון יהיו על 'אמונה', היום שני על 'בטחון', והשלישי על גאולה'. "שמשלבים שלושה נושאים בשלושה ימים, אי אפשר לא לראות את כל נשי ישראל מצטרפים למסר כזה ברור"  עוד מתייחסת גולן לבואו של הרב וולף "אנחנו שמחים שבכל שנה אנחנו מביאים את המרצים הבכירים ביותר בעולם החב"די והיהודי לנאום בימי העין שלנו" מסבירה גולן.

    מלבד ההרצאה המרכזית של הרב וולף, צפויים להשתתף מבחר המרצים החב"דיים מרחבי הארץ. בימים הקורבים תיחשף התוכניה המלאה של ימי העיון.  ממרכז הרישום נמסר כי החלה ההרשמה לתוכנית וגם השנה  תהיה אפשרות להשתתף בשלושת ימי תוכנית מלאים, הכוללים פנסיון מלא, וכן מסלול נוסף שיכלול השתתפות בתוכנית וארוחות בלבד, או לחילופין השתתפות בתוכנית ההרצאות בלבד (שיתקיימו מדי יום החל משעות הבוקר עד שעות אחר-הצהריים).

     

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.