• חוג הידידות של נשי חב"ד ביום מגבש נוסף

    נשות השורה הראשונה בסיור הקודם בשילה הקדומה
    8 | הצג גלריה

    חוג הידידות של ארגון נשי ובנות חב"ד הוא חוג פעיל ודינמי. מאז 'נולד' לפני כשנה, הצטרפו אליו עוד ועוד ידידות, שמספרן כבר עבר את ה-100 נשים. המפגשים שנערכו אחת לתקופה היו ייחודיים ויוצאי דופן, מושקעים ועשירים בגשמיות וברוחניות. הקשר בין החברות הפך למשפחתי וחם, כאחיות בלב ונפש. לסיפור המלא

    חוג הידידות של ארגון נשי ובנות חב"ד הוא חוג פעיל ודינמי. מאז 'נולד' לפני כשנה, הצטרפו אליו עוד ועוד ידידות, שמספרן כבר עבר את ה-100 נשים. המפגשים שנערכו אחת לתקופה היו ייחודיים ויוצאי דופן, מושקעים ועשירים בגשמיות וברוחניות. הקשר בין החברות הפך למשפחתי וחם, כאחיות בלב ונפש.

    המפגש האחרון בשילה הקדומה, מעבר לחוויות האטרקטיביות שהציע המקום, הכיל עוצמה מיוחדת של שליחוּת. חברות חוג הידידות, כשגרירות ארגון נשי ובנות חב"ד, חוללו מפנה נושא בשורה, כאשר הזמינו את כל השליחות מאזור חבל בנימין להתוועדות בצוותא. אז הסתבר, שהשליחות המסורות שקועות כל אחת בעבודתה, ביישובה המבודד, ואין קשר רציף בין אחת לרעותה, למרות ההתמודדות הזהה עם אותם קשיי המקום והמרחק. חלקן אפילו לא ידעו זו על קיומה של זו… ההתוועדות המרוממת, מעבר לחוויה חד פעמית מעצימה, יצרה פעולות נמשכות. השליחות מרחבי האזור התלכדו  בינן לבין עצמן, ונוצר קשר של אחדות וסיוע הדדי, שממשיך ומפעם, ונותן כוחות לשליחות המתחזקות ומחזקות אחת את רעותה.

    עוצמת האחדות וההתרגשות של השליחות, גילתה את הצורך החשוב בחיזוק הקשר בין הסניפים, בין הארגון הארצי לסניפים ובינם לבין עצמם. הארגון הארצי עסק בכך בהרחבה במפגש הנציגות, ובנוסף, הגב' שיפי נפתלין, רכזת חוג הידידות, רשמה לפניה את היעד: להעצים ולהטעין את השליחות בסניפים, כשליחות מיוחדת של חוג הידידות "הנשים מהשורה הראשונה".

    המפגש הייחודי הבא מתקרב ובא… והפעם בסימן חיבור גוף ונפש, באזור ים המלח. השליחות מרחבי האזור מוזמנות להיות חלק מן המפגש, וחוג הידידות מצפה להכיר ולהתעצם יחד עם השליחות בהתוועדות חמה ומרוממת.

    "התכלית שלנו כאן בעולם היא דירה בתחתונים, חיבור בין גשמי לרוחני. הקבוצה המיוחדת "הנשים מהשורה הראשונה", מונה למעלה מ-100 נשים שתרמו מכל הלב מממונן הגשמי, למען הגשמת המטרה הרוחנית של הרבי בהקמת ארגון נשי ובנות חב"ד,  להביא את רוח החסידות ואור החסידות לכל אישה. הידידות פועלות מתוך תחושת אחריות למימוש רצון הרבי. אחריות אישית כנשים ש"בזכותן ניגאל", להחזקת וקידום המפעל הנשי המופלא שהקים הרבי, ארגון נשי ובנות חב"ד" כך שיפי נפתלין, הרכזת הנמרצת של חוג הידידות, שמוסיפה ומגלה – "חוג הידידות משלב כל העת בין הגשמי לרוחני. התרומה מתרגמת את הכסף הגשמי לפעולות רוחניות, המפגשים נושאים אופי של התוועדויות מעצימות וחיזוק רוחני, תוך ניצול מיטב התנאים הגשמיים. אך טבעי היה לארגן עבורן יום גיבוש מיוחד שכזה, המשלב ומחבר בין הגוף לנפש, ובין העצמת השליחות לחוויות מעשירות ומפתיעות, בגשמיות וברוחניות".

    המפגש המקורי מקפל בתוכו גודש מרוכז של חוויות, המתפרס בדרך כלל על פני מספר ימים, והפעם מתומצת לתכנית מעצימה של נופש ליום אחד. היום העמוס יתחיל מוקדם בבוקר במלון בנופים הקסומים של אזור ים המלח, ויסתיים קרוב לחצות. בתכנית: מגוון הרצאות וסדנאות עשירות בתוכן מקצועי ויהודי חסידי, בנושא מודעות לבריאות, תזונה נכונה על פי הרמב"ם, ריפוי לגוף ולנפש, שייקים בריאים ועוד. התוועדות חמה ומיוחדת עם שליחות הרבי באזור ים המלח. סיור בגן הבוטני של עין גדי, פינוק בספא של המלון, ולקינוח – המיצג האור קולי המדהים במצדה. ארוחות בריאות מפנקות יוגשו לאורך היום.

    יום הנופש המיוחד מבית 'א מחיה' – נופשי בריאות, מהווה סגירת מעגל מיוחדת במינה: הגב' איריס אהובה פייקובסקי, בעלת 'א מחיה', חלמה על הקמת הפקה של נופשי בריאות במשך שנים, אך לאורך כל הדרך נתקלה בקשיים שונים והחלום לא הגיע לידי ביצוע. לאחר שהצטרפה לחוג הידידות של ארגון נשי ובנות חב"ד, חשה שצינור ברכה נפתח לה משמיים, והחלום קרם עור וגידים, התחיל לרוץ… וזכה להצלחה.

    "החברות בחוג הידידות מרגישות במוחש, שהרבי לא נשאר בעל חוב" אומרת הגב' שיפי נפתלין. "אנו עומדות כעת בסיומה של שנת פעילות ראשונה בקבוצה המיוחדת הזו. במהלך השנה נוספו עשרות חברות שראו לעצמן זכות להצטרף, ואורגנו מפגשים מעצימים בעלי אופי מיוחד במינו: המסע המפעים להאדיטש, המפגש המדהים בשילה הקדומה… חברות רבות כבר חידשו את החברות לשנה נוספת, ואחרות מצטרפות בימים אלה. אני מזמינה באופן אישי את כל מי שעדיין לא הצטרפה – עכשיו, בפתיחתה של שנת פעילות חדשה, זו ההזדמנות שלך. אל תוותרי על הזכות לעמוד גם את בשורה הראשונה, להצטרף לזכות האדירה של החזקת המפעל של הרבי, ארגון נשי ובנות חב"ד. כל אחת שתצטרף, תהיה זכאית להשתתף ביום הנופש המיוחד ובמפגשים המעצימים הבאים בעז"ה, אשמח לראותך עמנו!".

    שיפי מבקשת להודות לגב' רחל בולטון, יוזמת חוג הידידות המלווה ומעצימה את המפעל המיוחד לאורך כל הדרך, ומזמינה כל מי שמתעניינת לפנות אליה באופן אישי – שיפי: 0506-704139.

    9

    923612-5

    BUGATTI

    IMG_2596

    IMG_3890

    IMG_4019

    PageIcon9926

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.