• נשי ישראל מכינות תופים לשירת הגאולה

    2 | הצג גלריה

    לאור הוראת הקדושה של הרבי "שנשי ישראל הצדקניות . . מתחילות תיכף בהשירה בתופים ובמחולות", נערכים במרכז ההפצה ממש – למכירה מסיבית של תופים, שהופקו במיוחד עם כיתוב זהה לזה שהוגש לרבי מלך המשיח שליט"א. ניתן להשיג גם תופים קטנים לילדות. לסיפור המלא

    לאור הוראת הקדושה של הרבי "שנשי ישראל הצדקניות . . מתחילות תיכף בהשירה בתופים ובמחולות", נערכים במרכז ההפצה ממש – למכירה מסיבית של תופים, שהופקו במיוחד עם כיתוב זהה לזה שהוגש לרבי מלך המשיח שליט"א. ניתן להשיג גם תופים קטנים לילדות. להזמנות : 077-5123770.

    בדבר מלכות השבועי – פרשת בא-בשלח – על דבר מעלתן של נשי ובנות ישראל תחיינה אומר כ"ק אדמו"ר שליט"א (ס"ח):

    "כשם שביציאת מצרים "מובטחות היו צדקניות שבדור שהקב"ה עושה להם ניסים והוציאו תופים ממצרים", כך גם בגאולה מגלות זה האחרון, שנשי ישראל הצדקניות צריכות להיות מובטחות ובודאי מובטחות הן שתיכף ומיד ממש באה הגאולה האמיתית והשלימה, ועד שמתחילות תיכף (ברגעי הגלות האחרונים) בהשירה ובתופים ובמחולות, על בא הגאולה האמיתית והשלימה!".

    ואכן נשי ובנות ישראל הצדקניות של דורנו – דור האחרון לגלות והראשון לגאולה, מוכנות ומצוידות בתופים, וכבר מתחילות בשירה ובריקודים עם תופים ומחולות.

    אך בתוף לבדו לא די להם, לאותם צדקניות, הגב' ח. כהן הגישה לפני הרבי בחלוקת הדולרים – תוף ועליו הכיתוב "שירו לה' שיר חדש, שירו לה' כי גאה גאה, יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד".

    מאז ועד היום הביקוש לתופים ועליהם הכרזת הקודש ופסוקי השירה, הולך וגובר. ובמרכז ההפצה בארץ הקודש ממש, הרימו את הכפפה והפיקו תופים איכותיים עשויים מעץ ועור, עם כיתוב זהה לתוף שהוגש לרבי מלך המשיח שליט"א. התוף מרים בקוטר של 21 ס"מ.

    מתוך מחשבה על חינוכם של בנות ישראל, הופק גם תוף מפלסטיק עבור הילדות בקוטר של 13 ס"מ, ועליו נוסף גם איור של בית המקדש.

    את התופים ניתן להשיג במרכז ההפצה ממש – רח' מתתיהו 16 בני ברק, ובטלפון: 077-5123-770.



    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. מחכה לאורו….
      י״ט בשבט ה׳תשע״ז (15/02/2017) בשעה 16:52

      ואוו מדהים!!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.