• שבת שכולה משיח: תוכנית עשירה וחגיגית לנשים

    הגדלה

    מאות הנשים שישתתפו בשבת הקרובה ב'שבת שכולה משיח' בבמלון הפסטורלי 'ניר עציון' יהנו, לצד ההתוועדויות המרוממות, גם מתוכנית חדשנית, מרתקת ומגוונת, שהותאמה במיוחד עבור ציבור הנשים, על-ידי וועדת השבת. אורחות התוכנית הן: הרבנית רחל הנדל מצפת והרבנית יפה קדוש הידועה בסגנונה המרתק, הבהיר והמיוחד. לכל הפרטים

     

    בתוכנית לנשים מגוון הרצאות וסדנאות מרתקות במהלך השבת:

    מאות הנשים שישתתפו בשבת הקרובה ב'שבת שכולה משיח' בבמלון הפסטורלי 'ניר עציון' יהנו, לצד ההתוועדויות המרוממות, גם מתוכנית חדשנית, מרתקת ומגוונת, שהותאמה במיוחד עבור ציבור הנשים, על-ידי וועדת השבת.

    אורחות התוכנית הן: הרבנית רחל הנדל מצפת והרבנית יפה קדוש הידועה בסגנונה המרתק, הבהיר והמיוחד.

    אורחת נוספת שתשלים את הפאזל בתוכנית הנשים היא הרבנית חני שמולביץ – שליחת כ"ק אד"ש מלך המשיח לבית שאן, אשת הרב יעקב שמולביץ ז"ל אשר תרגש את הנשים במשא מאלף.

    בנוסף במשך השבת יתקיימו מספר תוכניות, שיעורים וסדנאות מיוחדות עבור ציבור הנשים יחד עם אורח השבת המיוחד הרה"ח ר' זושא זילברשטיין ממונטריאול, קנדה וכן והרה"ח ר' אסף פרומר, משפיע בישיבת חח"ל חיפה ומשפיע אנ"ש בקרית שמואל.

    במשך כל השבת תפעל שמרטפיה עם צוות מדריכות מסור ומיומן שיאפשר לנשים להתרכז בתוכנית העשירה, כמו"כ במשך כל השבת יתקיימו תוכניות והפעלות מיוחדות ומושקעות לילדים וילדות חיילי וחיילות צבאות השם, עם צוות מדריכים ומדריכות מסור.

    מ'מטה משיח' נמסר כי ההיענות הרבה לקראת השבת הפתיעה גם אותם ולנרשמים עד הלילה – יום חמישי כ"ו תמוז תשע"ז יינתן המחיר המוזל של 1440 ש"ח בלבד ולאחמ"כ המחיר יעלה . זריזין מקדימין! מספר המקומות מוגבל!

    תרשמו ביומן: שבת חזון – פרשת דברים, ו' מנחם אב תשע"ז (29.7.17).

    על 'שבת-חזון' אומר רבי לוי-יצחק מברדיצ'ב, כי 'חזון' הוא מלשון 'מחזה' – בשבת זו מראים לכל אחד ואחד מישראל את בית-המקדש השלישי מרחוק.

    תקוותנו ואמונתנו היא שהרבי מלך המשיח שליט"א יתגלה עוד קודם השבת, ואת "שבת שכולה משיח" שמתקיימת בשבת חזון נחגוג ביחד עם כל בני ישראל בבית המקדש.

    הצטרפו עוד היום – הרשמה מראש חובה!
    לפרטים והרשמה: 03-960-7700

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.