• נצרת עילית: יום עיון לנשים בנושא הרמוניה בארמוניה

    34 | הצג גלריה

    ביום שלישי האחרון התכנסו כ150 נשים מנצרת עלית והסביבה ליום עיון בסימן הרמוניה בארמוניה. הנשים המקדימות נהנו מקפה ועוגות טובות ומושקעות. היום נפתח באמירת פרקיהם של הרבי והרבנית עי הגב שרה אביטן וכן קריאת מכתב של הרבי על מעלת תפקידה של האשה עקרת הבית - עיקר הבית על ידי הרבנית זלטה הרצל • לדיווח ותמונות

    ביום שלישי האחרון התכנסו כ150 נשים מנצרת עלית והסביבה ליום עיון בסימן הרמוניה בארמוניה. הנשים המקדימות נהנו מקפה ועוגות טובות ומושקעות.

    היום נפתח באמירת פרקיהם של הרבי והרבנית עי הגב שרה אביטן וכן קריאת מכתב של הרבי על מעלת תפקידה של האשה עקרת הבית – עיקר הבית על ידי הרבנית זלטה הרצל. לאחר מכן ברכה את הארוע הגב יפה לוי אחראית תרבות יהודית בעיר.

    את המשא המרכזי מסרה הגברת רחל בולטון מפתחת שיטת תעצומות שבדבריה עוררה והאירה את הכוחות המיוחדים שיש בכל רשה ונתנה כלים כיצד לגלות כלים אלו ובהרמוניה נפלאה זו לבנות ארמון לה'.

    בחלק השני של יום העיון יכלו הנשים לבחור בין שתי סדנאות.

    את הסדנא הראשונה העבירה הגב' רחל בולטון בנושא וויתור והעצמת האשה בביתה, ואת הסדנא השניה העבירה הגב'  אורנה שיר גיל-בר, בנושא טיפוח הבית בכלים ואפשר זמינים.

    לפני החלק השלישי ברך המרא דאתרא הרב הרצל את הנשים וחיבר בין חמשה עשר באב למעלת יום העיון. בחלק השלישי של היום עיון נחשפו הנשים לסיפורן המדהים של  הגב אמי קליימן והגב  בת חן אלישביץ. ספור השזור כולו בהשגחה פרטית מופלאה ואמונה חזקה בה'.

    הנשים יצאו מופעמות ומחוזקות מדבריהן היוצאים מן הלב ונכנסים אל הלב. ארוחת צהרים חגיגית חכתה לנשים. היום עיון נחתם במכירה פומבית של דולר של הרבי וכן מכירה סינית מושקעת.

    נשות נצרת עלית יצאו שמחות ומחוזקות להמשיך ביתר שאת וביתר עוז בתפקידן הקדוש להכין את ביתן ארמון לה'.

    תודה רבה לכל המארגנות היקרות – נשי חבד נצרת עלית הגב שושנה דוח, הגב נעמי הלפרין,  הגב שרה אביטן,הגב חיה חורושוכין, הגב מיכל מקמל והגב זעפרני אפרת.



































































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. משיח נאו…
      כ״א באב ה׳תשע״ז (13/08/2017) בשעה 12:36

      ואוווו

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.