• נחל'ה: חנוכת מבנה חדש ומרווח לבית ספר בנות

    4 | הצג גלריה

    תלמידות בית הספר חב"ד בנות בנחלת הר חב"ד נכנסו ביום ראשון השבוע למבנה החדש והמרווח שיפתור את מצוקת הכיתות בבית הספר, בשנים האחרונות. את הטקס הנחתה מנהלת בית הספר שרית שוויכה ותלמידות כל כיתה נכנסו בזו אחר זו והקפידו על כניסה ברגל ימין. באירוע נכחו רב הקהילה הרב יהודה ירוסלבסקי, ראש העיר אליהו זהר, חברי ועד השכונה, חבר המועצה בצלאל מזרחי, ממלא מקום מנהל מחלקת החינוך אלי כהן ואישים נוספים • לסיפור המלא

    תלמידות בית הספר חב"ד בנות בנחלת הר חב"ד נכנסו ביום ראשון השבוע למבנה החדש והמרווח שיפתור את מצוקת הכיתות בבית הספר, בשנים האחרונות. את הטקס הנחתה מנהלת בית הספר שרית שוויכה ותלמידות כל כיתה נכנסו בזו אחר זו והקפידו על כניסה ברגל ימין. באירוע נכחו רב הקהילה הרב יהודה ירוסלבסקי, ראש העיר אליהו זהר, חברי ועד השכונה, חבר המועצה בצלאל מזרחי, ממלא מקום מנהל מחלקת החינוך אלי כהן ואישים נוספים.

    התרגשות נרשמה בקהל בזמן שהמנהל המיתולוגי של חב"ד בנות, הרב יוסף מעטוף הגיע לטקס חנוכת בית הספר.

    המבנה החדש כולל 3 קומות, 18 כיתות וחדרי מנהלה חדשים. עלות הבנייה מוערכת ב-12 מיליון שקלים.

    רה"ע אליהו זהר: "ב"ה בי"ס חב"ד נפתח השבוע, והבנות יוכלו ללמוד בכיתות מרווחות וראויות. כל תלמיד ותלמידה בעירנו ראויים לקבל את מיטב המבנים והכלים כדי להצליח ולהביא את עצמו לכדי מימוש. אני שמח שהצלחנו להפריך את הספקות לגבי יכולתנו לעשות זאת, שכן אני מזכיר שההשקעה בחינוך בכל הזרמים בקריית מלאכי היא מיעדי המפתח שלנו לצמיחת העיר, כך אמרנו ועשינו עד כה וכך נמשיך לפעול בע"ה.







    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.