• תקדים: אופטיקה הלפרין תפיץ עשרות אלפי ערכות נש"ק

    הגדלה

    כמעט ארבעים שנה לאחר הכרזת הרבי על 'מבצע נש"ק' לזיכוי נשי ובנות ישראל במצוות הדלקת נרות שבת-קודש וחג, נרתמת 'קרן השבת' של משפחת הלפרין, מקימת רשת 'אופטיקה הלפרין', לשירות המבצע • על חזית המארז מתנוססת תמונת הרבי על רקע בית-המקדש, שלושה פמוטות, לאם ולבת, וברכת הנרות. בצידיו של המארז מופיעות הוראות מעשיות הנוגעות לסדר הדלקת הנרות, ופסקה המתארת את מאמציו המיוחדים של הרבי להחשת הגאולה על-ידי זיכוי עם-ישראל במצוות ובכלל זה הפצת אור השבת • לפרטים ויצירת קשר לקבלת ערכות

    כמעט ארבעים שנה לאחר הכרזת הרבי על 'מבצע נש"ק' לזיכוי נשי ובנות ישראל במצוות הדלקת נרות שבת-קודש וחג, נרתמת 'קרן השבת' של משפחת הלפרין, מקימת רשת 'אופטיקה הלפרין', לשירות המבצע.

    'קרן השבת' נוסדה ופועלת לזכרו של אבי המשפחה, הרב רפאל הלפרין ז"ל, שהלך לעולמו לפני כשנה וחצי. הרב הלפרין עמד, כידוע, בראש מספר מיזמים תורניים וחינוכיים חשובים, ובאחרית ימיו אף פעל נמרצות להגברת המודעות הציבורית לקדושת השבת.

    הפעילות הנוכחית נעשית אפוא לעילוי נשמתו. 'קרן השבת' הפיקה רבבות ערכות של נרות שבת להפצה. כל ערכה כוללת שני נרות הנתונים במארז צבעוני מרהיב.

    על חזית המארז מתנוססת תמונת הרבי על רקע בית-המקדש, שלושה פמוטות, לאם ולבת, וברכת הנרות. בצידיו של המארז מופיעות הוראות מעשיות הנוגעות לסדר הדלקת הנרות, ופסקה המתארת את מאמציו המיוחדים של הרבי להחשת הגאולה על-ידי זיכוי עם-ישראל במצוות ובכלל זה הפצת אור השבת.

    'קרן השבת' של משפחת הלפרין פונה לשלוחי הרבי ולכלל חסידי חב"ד, ומציעה להם אספקה שוטפת של ערכות 'נש"ק'. המעוניינים מוזמנים לפנות ל'קרן השבת', בטלפון שמספרו 052-3256899. או לכתובת אימייל קרן השבת הזמנות [email protected]

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.