• הזוכות בהגרלה על טיסה של "עוף אנ"ש"

    3 | הצג גלריה

    חברת "עוף אנ"ש" מסכמת פעילות מוצלחת בכנס נשי חב"ד שנערך בבנייני האומה בירושלים. חברת "עוף אנ"ש" ערכה הגרלה חגיגית על שני כרטיס טיסה לרבי. ההגרלה נערכה בין הנשים שמילאו את גלויות ההשתתפות שהוענקה להם בכניסה, והכניסו אותה עם פרטיהם לתיבות ההגרלה שהיו במקום

    חברת "עוף אנ"ש" מסכמת פעילות מוצלחת בכנס נשי חב"ד שנערך בבנייני האומה בירושלים. חברת "עוף אנ"ש" ערכה הגרלה חגיגית על שני כרטיס טיסה לרבי. ההגרלה נערכה בין הנשים שמילאו את גלויות ההשתתפות שהוענקה להם בכניסה, והכניסו אותה עם פרטיהם לתיבות ההגרלה שהיו במקום.

    הזוכות בכרטיסי טיסה לרבי מתנת "עוף אנ"ש" בכנס הן ציונה שרעבי מירושלים ושרה ביילא עמר מקרית מלאכי.  חברת "עוף אנ"ש" מברכת את הזוכות ומודה לכל אלפי המשתתפות שלקחו חלק בהגרלה ובפעילות.

    במסגרת פעילות "עוף אנ"ש" בכנס נשי חב"ד, הוענקו לכל המשתתפות בכנס, קטלוג יוקרתי לשנת תשע"ד המשלב את מגוון המוצרים המעודכן מבית "עוף אנ"ש" ומתכונים ייחודיים בהגשת השפית נוגה רוזן. בנוסף קיבלה כל אחת מהמשתתפות כרטיס גירוד, ואלפי נשים זכו במגוון פרסים מתנת "עוף אנ"ש" למימוש בהזמנה הקרובה.

    בהזדמנות זו ממליצים ב"עוף אנ"ש" לקהל הלקוחות להקדים את ההזמנות לקראת החגים הבעל"ט, על מנת שמחלקת ההזמנות תוכל לבצע את ההזמנות בנחת. לקראת חגי תשרי הבעל"ט תגברה חברת "עוף אנ"ש" את מחלקת ההזמנות בכדי לקלוט את אלפי ההזמנות לחגים הקרובים, כמו כן תוגברו המחלקות השונות בכדי לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות החברה. עוד מוסיפים ב"עוף אנ"ש" כי מי שלא קיבלו את הקטלוג החדש והיוקרתי לשנת תשע"ד יוכל לקבלו בדואר ללא תשלום במחלקת ההזמנות.

    1

    2

     

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. רחלי
      ט״ו באלול ה׳תשע״ג (21/08/2013) בשעה 9:20

      מאיפה מקבלים את הגלויות

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.