• פופלארי: מזמור שיר ליום הקייטנה המנוצל

    ארכיון
    2 | הצג גלריה

    אלו מעימנו שכן מעוניינים בקייטנות ארוכות מלאות תוכן בקושי יוכלו למצוא אותן בקעמפים שעלותם המטואורית זועקת לשמיים, ולמרות שכל גרוש של הוצאה עליהם כדאית ושווה, אך הכיס מתרוקן והלב מתמלא חלל כואב • ר' זלמן וחני סוסובר, מחנכים במקצועם ומנהלים רשת קייטנות מזה שנים, החליטו לצעוד צעד קדימה ולתת מנסיונם רב השנים למנהלי קייטנות אחרים כך שיוכלו אף הם לנצל את ימי הקייטנות עד תום. • לסיפור המלא

     

    החופש הגדול והשעמום הענק

    עונת הקייטנות מתקרבת לה בצעדי ענק. עוד לא סיימנו לעכל את חופשת הפסח, וכבר חופשת העבדות בפתח. חופשה שאין בה ולמילה חופשה שום משמעות תוכנית כי אם חופשה ממעש ועיסוק עם עצמנו, וכניסה עמוקה לשישים ימי שעמום מעצבנים כשלרובנו לפחות רוב משישים הימים הללו מנוצלים לעבודות פרך בבית מהלכלוכים שהילדים עושים, ומלווים בהוצאות מרשרשות על טיולונים קטנטנים או קייטנות קצרות מועד שרק לחישוב ההוצאות שלהם עלינו לפנות לחשב הכלכלי הלאומי כדי לעשות בהם סדר בים הגועש.

    אכן, לאחרונה ישנם קייטנות-שעות זולות הנערכות בבניינים ומקלטי בניינים שלמרות שאנו יודעים היטב שהמדריכות שם משמשות יותר בייבי סיטר מאשר מדריכות אך לנו כהורים זה לא איכפת ולהיפך זה מהווה עבורנו הצלה כי מה לא נעשה כדי לשלוח את ילדינו מהבית לחצי יום ולהשתחרר קצת לעצמנו, ועוד בזול.

    אלו מעימנו שכן מעוניינים בקייטנות ארוכות מלאות תוכן  בקושי יוכלו למצוא אותן בקעמפים שעלותם המטואורית זועקת לשמיים, ולמרות שכל גרוש של הוצאה עליהם כדאית ושווה, אך הכיס מתרוקן והלב מתמלא חלל כואב.

    תמיד חיפשנו שיקומו קייטנות זולות ייחסית לקעמפים, אך כאלו שתהיינה מלאות תוכן חסידי, חינוכי ומקצועי, ועיקר העיקרים שהקייטנה תהיה מעניינת את הילדים בכל יום במגוון דברים מאתגרים, כאלו שהילדים לא ירצו לחזור הבייתה אחריהם מרוב הנאה.

    אך גם זה קשה להשגה, היות ומעטים מאוד מנהלי הקייטנות שיודעים באמת לארגן  קייטנות מהסוג הנ"ל. הם ממש בודדים. ובמקומות נחשלים שאין גב חזק של הורים שיעמדו על כך אין בנמצא מדריכים או מנהלים שיתאמצו אחרי שנה עמוסה בעבודה, לשבת ולהכין תוכניות מגוונות הדורשים התמקצעות מיוחדת כדי למצוא את הדרך הנכונה לאתגר את לב הילדים על כל סוגיהם במגוון תוכניות שגם יהיו זולות וגם מרתקות ברמת חוויה גבוהה ובעיקר כאלו שמנצלות כל רגע מהיום החוויתי.

    הערכה שנותנת מענה

    ר' זלמן וחני סוסובר, מחנכם במקצועם ומנהלים רשת קייטנות מזה שנים, החליטו לצעוד צעד קדימה ולתת מנסיונם רב השנים למנהלי קייטנות אחרים כך שיוכלו אף הם לנצל את ימי הקייטנות עד תום.

    השנה הם החליטו לצעוד צעד קדימה ולהשקיע בעריכת ערכות הנותנות מענה למנהלי קיטנות הגנים, כיצד להתמודד עם ימי הקייטנה הבלתי מנוצלים ולהפכם לרגעים מלאי חוויות. וספוגים בתוכן.

    הערכה כוללת תוכנייה ל 17 ימי פעילות שונים ומגוונים, כל יום בנושא מצוה אחרת, התכנים קלילים ומעניינים לפעילות עם הגיל הצעיר.
    לכל יום מצורפת תוכנית עשירה רבת תוכן. מוגדר ומפורט מה על הילדים לעשות בקשר לנושא היומי בכל רגע מהיום, כך שהיום יהא מנוצל לגמרי, מהנה וספוג בתוכן.

    כמו כן מצורף לערכה דיסק שמע להשמעה יומית של הג'ינגל של הקייטנה. שנכתב והוקלט בהתאם לתכנים.

    טוב מראה עין

    גם כשקיבלתי הפעם לידיי את ערכת 'הקייטנה המנוצלת', חשבתי שהנה אפגוש בעוד ערכה שאין לי חפץ בה ומייד כשאסיים לעלעל בה אניחה בצד בין שאר הערכות הממתינות למכשיר המיחזור הגואל. אך הפעם אני נאלץ להודות שהופתעתי לטובה…. ישנם מקומות בעולם של שלוחים שהזמינו את הערכה ונהנו ואף המליצו לחבריהם. מנהל קייטנה שיחליט לאמץ את הערכה אל ליבו יהנה בכל רגע ורגע ואף יקבל את הפידבקים על כך מההורים. ללא ספק.

    הנאה מובטחת.

    להשגת התוכניה ניתן ליצור קשר:

    זלמן- 0522487703

    לקבלת יום לדוגמא חינם- [email protected]

    קיץ בריא

     

     20140530_143241

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. איזה אח"ת
      י״ב בסיון ה׳תשע״ד (10/06/2014) בשעה 19:50

      זה לא ממש נכון. גם בקייטנות ה"בייביסיטר" המדריכות משקיעות בתוכניות מגוונות ודואגות שהילדים יהנו.
      דבר שני, להתייחס לחופש הגדול כחודשיים של עבודה יהיה נכון רק אם תחשיבו את שאר 10 החודשים כחודשי חופש, ואז אין על מה להתלונן… (כי יש רק 2 חודשי עבודה על 10 חודשים של חופש.)
      אבל בכללי, זו פרסומת ממש נחמדה. 🙂

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.