• אתהפכא: בואו נדבר על איילינר

    2 | הצג גלריה

    בואו נדבר על איילינר. כן, אין כמעט אישה שלא אוהבת את הפס השחור והיפה הזה. היום קיימים בשוק מספר רב של סוגי אייליינר כך שכל אחת יכולה למצוא את הסוג שמתאים לה • הסטייליסטית דבורה לאה לוי, בטורה הפופולארי 'אתהפכא'

    בואו נדבר על איילינר.

    כן, אין כמעט אישה שלא אוהבת את הפס השחור והיפה הזה.

    היום קיימים בשוק מספר רב של סוגי אייליינר שכל אחת יכולה למצוא את הסוג שמתאים לה.

    עפרון – עיפרון שחור רגיל או כל צבע שאתן אוהבות, מבוסס על שעווה, ניתן ליצור איתו קו ישר בקלות וללא צורך בניסיון רב, אבל הוא גם נמרח ויורד בקלות. (במידה ומניחים עם עיפרון חשוב מאוד לשים מעל צללית בצבע העיפרון כדי לקבע את העיפרון)

    אייליינר טוש –חומר באריזה שנראית כמו טוש, אין צורך במכחול או מברשת נפרדים, יותר נוח למריחה ונותן תוצאות יותר מדוייקות למי שפחות מיומן.

    אייליינר ג'ל – מגיע בצנצנת קטנה, יש צורך במברשת מקצועית ניתן ליצור איתו קו מדויק מאד, האייליינר הזה הינו העמיד ביותר מבין כל סוגי האייליינרים.

    צללית – ע"י הרטבת המכחול במעט מים ניתן להפוך כל צללית לאייליינר וכך לקבל את שלל הצבעים האפשריים.

    איך מורחים? דבר ראשון על האייליינר להיות צמוד לקו הריסים העליון, שלא ישאר מרווח, לשם כך נמתח מעט (לא יותר מדי) את העפעף.

    אין צורך לצייר את הקו ביחידה אחת, על מנת לקבל דיוק מירבי עדיף לצייר את הקו במקטעים קטנים שמתחילים במרכז העפעף וממשיכים לצדדים – אני אוהבת לצייר קודם את השפיץ, למלאות אותו, ואז אפשר להשאיר רק איילינר בשפיץ, זה מהמם! או להמשיך עד אמצע העין או עד תחילתה. לבחירתכן.

    אפשר ליצור איילינר דק או עבה, אבל חשוב להתחיל דק, ואם רוצים אז לעבות.

    על מנת ליצור קו דק במיוחד ניתן להשעין את המברשת על הריסים ולצייר ממש על חיבור הריסים אל העפעף.

    יש המון סוגי מברשות לאיילינר ברשתות האיפור המקצועיות. תנסו בחנות כמה סוגים ותראו מה נוח לכן.

    ותזכרו: אף אחת לא מצליחה בפעם הראשונה וגם לא בחמישית. איילינר מדוייק זה עניין של תרגול, ככל שיותר תתרגלו, כך יצא יותר מדויק.

    האם האיפור המצרי העתיק מתאים לכולן?

    אז זהו, שממש לא, לרוב הנשים הוא ממש לא מתאים, איפור כזה של מסגרת שלמה סביב על העין מקטין ומדגיש את הצורה המקורית של העין, ולכן לנשים עם עיניים קטנות, עגולות או מעט "נפולות" בקצוות זה לא מתאים.

    לעיניים קטנות עדיף להדגיש בצבעים בהירים יותר או לחלופין רק בעפעף העליון.

    לעיניים עגולות או "נפולות" עדיף לא לעגל את הקו אלא למתוח את הקצה שלו כלפי מעלה וליצור אשליה על מראה שקדי, כמו כן כדאי לסיים את הקו בשני שליש העין כי האפקט שהוא נותן זה משיכה החוצה.

    טיפ: למי שמתקשה קצת טריק שאני משתמשת בו בהפקות שצריך לעבוד מהר ומדויק, שימו סלוטייפ בזוית, תמרחו איילינר, תורידו את הסלוטייפ, והנה לכן איילינר מדויק!

    ואם הטור הזה בלבל אתכן עוד יותר, הוספתי לכן תמונה עם הטכניקה הכי מדהימה שיצא לי לנסות. תעמדו מול המראה, ותנסו שלב אחר שלב בדיוק כמו בתמונה. תוצאות מבטיחות!

    אילנר

    ליצירת קשר עם דבורה לאה לוי:

    0527395770

    לחצי כאן

    או דרך כתובת המייל: [email protected]

    תגיות: , , ,

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.