• השבוע: הכנס השנתי של נשי חב"ד בצפת

    הגדלה

    בימים אלה נשלמות ההכנות לכנס הבית היהודי השנתי של נשי ובנות חב'''ד ונשי חב''ד הצעירות בעיה''ק צפת, והמארגנות נערכות במרץ לקליטתן של חמש מאות נשים מהעיר צפת והסביבה. הכנס המתקיים מדי שנה בסמיכות ולכבוד ה' מנחם אב, יום ההילולא של האריז''ל החי, יהווה גם מעמד אדיר של תפילה והודאה לקב''ה על הניסים והנפלאות שאנו זוכים לראות מדי יום ביומו.

    בימים אלה נשלמות ההכנות לכנס הבית היהודי השנתי של נשי ובנות חב"'ד ונשי חב"ד הצעירות בעיה"ק צפת, והמארגנות נערכות במרץ לקליטתן של חמש מאות נשים מהעיר צפת והסביבה. הכנס המתקיים מדי שנה בסמיכות ולכבוד ה' מנחם אב, יום ההילולא של האריז"ל החי, יהווה גם מעמד אדיר של תפילה והודאה לקב"ה על הניסים והנפלאות שאנו זוכים לראות מדי יום ביומו.

    "הרגע המאושר בחיי", זוהי כותרת הכנס, במסגרתו ילובנו ויידונו הנושאים: להתחיל לחיות גאולה, חשיבה גאולתית וראייה גאולתית שכל רגע הוא הוא הרגע המאושר בחיי.

    הכנס יתקיים בעז"ה ביום רביעי ג' מנחם אב בבית יגאל אלון בין השעות 9:00 בבקר עד 16:00 אחר הצהרים. תכנית הכנס צפויה להיות עשירה ומגוונת: מופע פתיחה אומנותי:

    הרגע המאושר בחיי? לבחור באושר – הגב' רחל בולטון במשא מרכזי מרתק, מבט לגאולה – עם הרב מנחם כהן, "הלכה זה לא משחק" – הרבנית ברוריה אשכנזי עם מיכל לויטין, קטעי וידיאו נדירים מהרבי מלך המשיח, ולסיום הרב אהרן מרגלית בסיפורו האישי המעצים והמאלף על מסלול חייו הבלתי אפשרי מנקודת הפתיחה הנמוכה ביותר לשיא של העצמה והגשמה אישית.

    שי אישי יינתן לכל משתתפת. לפרטים ניתן לפנות לאסתי 058-7701819.

     

     

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. מספיק לנחש מי אני!
      א׳ באב ה׳תשע״ד (28/07/2014) בשעה 21:15

      העיצוב מהמם!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.