• חצי יובל: שלל אירועי חנוכה לנשות מולדובה

    הגדלה

    עשרות נשים השתתפו במסיבת חנוכה עם השליחה הרבנית מרת הרבנית מרת לאה אבלסקי תבדלט"א, אשת השליח הרב זלמן אבלסקי הרב הראשי למולדובה, שמעו על מהות החג ואורות החנוכה והגאולה, עוד שמעו על מהותו של יום מפי השליח הרב יוסף יצחק אבלסקי, קיבלו סופגניות חמות עם ערכות מאירות לחנוכה בצירוף פרוספקט מרהיב, קיבלו דמי חנוכה מהשליח והרה"ר, עוד חולקו בחוצות העיר ובמשרדים עלונים ופרוספקטים לחג החנוכה • דיווח נרחב ותמונות

     25 שנה של אור הגאולה במדינת מולדובה
    אור הגאולה מאיר את ערי מדינת מולדובה, 25  שנה של פעילות ענפה לקבלת פני משיח צדקנו על ידי השליח הרב זלמן אבלסקי, ומשפחתו הענפה, יחד מאירים בשלהבות של אור והניצחון חדורים בבשורת הגאולה, בבירת קישינב ובערי מולדובה, על ידי השלוחים התלמידים השלוחים, ופעילי חב"ד אשר חנוכה זה הינו ה25 ברציפות לפעיולות הענפה והברוכה של חב"ד ליובאוויטש במדינת מולדובה.
    מסיבות חנוכה לנשות קישינב
    עשרות נשים השתתפו במסיבת חנוכה עם השליחה הרבנית מרת הרבנית מרת לאה אבלסקי תבדלט"א, אשת השליח הרב זלמן אבלסקי הרב הראשי למולדובה, שמעו על מהות החג ואורות החנוכה והגאולה, עוד שמעו על מהותו של יום מפי השליח הרב יוסף יצחק אבלסקי, קיבלו סופגניות חמות עם ערכות מאירות לחנוכה בצירוף פרוספקט מרהיב, קיבלו דמי חנוכה מהשליח והרה"ר, עוד חולקו בחוצות העיר ובמשרדים עלונים ופרוספקטים לחג החנוכה, יחד נשות מולדובה עם הרבנית מרת אבלסקי, יחד התחזקו בהחלטות טובות לזכות נשמת השליח הרב זלמן אבלסקי. 
     
    חנוכה שמח לגלמודות וזקנות קישינב
    שורה של ביקורים מחיים התקיימו לעשרות נשים זקנות וגלמודות ברחבי בירת מולדובה העיר קישינב ואף מחוצה לה, בו הוענקו להם ערכת חנוכה ועוד, הביקור נערך על ידי השליחה הרבנית מרת לאה אבלסקי אשת הרב הראשי למדינת מולדובה.
    בביקורים אלו מתעניינת הרבנית במצבם, מסדרת את ביתם, ומעניקה להם זיק וחיות לחיות לצד חנוכיות נרות שמחת החג ודמי חנוכה, וסביבונים מיוחדים שהונפקו לחג החנוכה עם מיני מתיקה, תרופות בשעת הצורך, ואף סלי מזון, ונותנת להם את הכח והרצון להמשיך לחיות, בכל ביקור שכזה הזקנות הרבות מודות לרבנית שמגיע ונותנת להם זיק של תקווה ויהדות בחייהם. הם יודעות שיש מישהו שחושב עליהם. הביקורים נערכים במסגרת 'אחים-חב"ד' (אהבת חסד יהודי מולדובה) מרכז החסד של יהדות מולדובה המופעל על ידי מוסדות חב"ד ליובאוויטש בקישינב מולדובה.
    חב"ד סטודנטים: מסיבת חנוכה לסטודנטיות בקישינב

    חנוכה מסביב לשעון – לסטודנטיות הלומדות באוניברסיטאות קישינב, קיבלו בשמחה את אורות  החנוכה והגאולה על ידי ארגון 'חב"ד לסטודנט' של מוסדות חב"ד ליובאוויטש במולדובה.
    מסיבת חנוכה לסטודנטיות נערכה בנר החמישי בארגון בית חב"ד, שמעו מפי השלוחות ומסיבת לביבות בנר חמישי של חנוכה, סופגניות חמות וכיבוד לרוב,  יחד שמעו על מהותו של החג והתוועדו בצוותא עם השליחה הרבנית מרת לאה אבלסקי תבדלט"א, אשת השליח הרב זלמן אבלסקי, שמשיכה את השליחות המיוחדת ודואגת ליהודי מולדובה בגשמיות וברוחניות גם יחד. ועם נכדת השליחה הרבנית מושקא שץ.

    בסיום החליטו על מעשים טובים והחלטות טובות לזכרו של אביהם של יהדות ויהודי מולדובה, בהתחזקות בשמירת תורה ומצוות לקבלת פני משיח לעילוי נשמתו הטהורה של הגה"ח הרב זלמן טובי' ע"ה בן הרה"ח שמריהו הכהן אבלסקי הרה"ר למולדובה.

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.