• ערב אימהות ייחודי ומושקע ב"חיידר ליובאוויטש"...

    25 | הצג גלריה

    וועד אימהות 'חיידר ליובאוויטש' בכפר חב"ד, רקם ערב אחדות, גיבוש והעצמה ראשון מסוגו בתולדות המוסד. בית הספר הייחודי בכפר חב"ד מתאפיין בקהילת הורים חמה וחסידית, ורק היה חסר להרים את הכפפה וההיענות הייתה מרגשת • גלריה ודיווח

    וועד אימהות 'חיידר ליובאוויטש' בכפר חב"ד, רקם ערב אחדות, גיבוש והעצמה ראשון מסוגו בתולדות המוסד. בית הספר הייחודי בכפר חב"ד מתאפיין בקהילת הורים חמה וחסידית, ורק היה חסר להרים את הכפפה וההיענות הייתה מרגשת!

    אחת ממטרות הערב הייתה לפרגן ולהעצים את הקהל הקדוש הזה ששולח את בניו לחיידר, כשהוראת הרבי אל מול עיניו תמיד: חינוך על טהרת הקודש ללא לימודי חול, צימצום בחופשות, תפילה באריכות, חיות בענייני גאולה ומשיח, אווירה אישית וחמה והקפדה על הנהגות חסידיות בכל פרט ופרט.

    צוות האימהות המסור כשבראשן א. דישון, מ. ישראל, ס. מיידנצ'יק וט. אטדגי החליטו לשים דגש על השקעה בכל פרט- בגשמיות וברוחניות: מעיצוב המקום, הכיבוד, ההזמנות והתשורות ועד לבחירת התכנית והמרצים. מה שבטוח, בעת חלוקת ההזמנות לתכנית הגדושה, אף אחת לא נשארה אדישה. ההתרגשות התבטאה בנוכחות הגבוהה של האימהות שגדשו את האולם, מעל ל80% מקרב קהילת האימהות כולה!

    הערב נערך באולם המפואר של הרב גינדי בכפר חב"ד, מה שתרם מאוד לאווירה נעימה ומכובדת לכל אורך האירוע. ועל כך- תודתנו הכפולה והמכופלת לבעל האכסניא הנדיב.

    בכניסה, התפעלו האימהות למראה התשורות היפות שהכינו להן ילדיהן, תלמידי החיידר החביבים- מהמכינה ג ועד לכיתות הגבוהות. את המזכרת הקפיד הצוות החינוכי בכל הכיתות להכין מבעוד מועד ומחזיקי המפתחות היקרים פרי יצירתם של הקטנטנים, נאפו בתנור ביתי והוסיפו היבט משפחתי ולבבי.גם הילדים לא נשכחו, ולצד התשורות שהם הכינו, קיבלה כל אמא אריזת שוקולדים קטנה עם פתק אוהב מתנה לבנה הנמצא בבית.

    בפנים, ציפה לאורחות שולחן ארוך ורחב, מעוצב ביד אומן וכלים מפוארים. הכיבוד נערך בצורה שובת לב של בר פירות, עוגות ביתיות, קינוחים ושתייה חמה וקרהוהאימהות קיבלו תחושה שאכפת מהן, שמשקיעים בהן והן ראויות לכך! אכן, מטרה אחת הושגה… וועד האימהות מודה מכל הלב להתגייסות של אימהות מסורות שאפו עוגות, עזרו בעריכה, בעיצוב, בקניות בתיכנון וכד'- יישר כח גדול לכולן.

    בהיבט הרוחני, ניכרה תשומת לב רבה- בפתיחת הערב הזמינה המנחה את המרצה, השליח והעיתונאי הרב שניאור חביב, בהרצאתו על מעלתן של נשים ותפקידם המשמעותי בחינוך ילדיהם בדרך התורה והמצוות. הרב חביב תיבל את דבריו בלימוד גמרא, שיחות של הרבי ומדרשים. וועד האימהות מברך ומודה לרב על שותפותו, נדיבותו וטירחתו הרבה. לאחר מכן, עלה הרב אריה קירשנזפט, המנהל החינוכי של החיידר, והשמיע דברי ברכה ותמיכה בקהל האימהות ובשליחותן הגדולה להצלחת החיידר.

    גולת הכותרת של האירוע הייתה סדנא חוויתית של הגב' חנה רות אברהם, העומדת בראש מכון "אית"ן"- אני יודעת תעצומות נפשי. הגב' אברהם הנחתה בטוב בטעם סדנא מגבשת, חסידית ומרתקת של מודעות על פי התניא, הכרת הרגשות האימהיים במצבים שונים ומתן כלים להתמודדות עם האתגר החינוכי בימינו. האימהות נהנו להכיר יותר מקרוב אחת את השניה ללמוד כמה מעלות ואיכות נמצאות בתוכנו.

    בתום הערב, המסקנות היו ברורות לכולן: ההשקעה והיצירתיות היו מורגשות היטב בכל פרט- ונשאר טעם של עוד! היה מוצלח ונתרמנו מאוד, ובעז"ה, זו הייתה רק יריית הפתיחה לאירועים חינוכיים וחסידיים כאלו בחיידר ליובאוויטש. האימהות איחלו מכל הלב לכל צוות החיידר וההנהלה, ובראשם הרב יצחק ברנלדר שיחי',המנכ"ל המסור העושה לילות כימים עבור החיידר והתלמידים,שהחיידר יצליח וימשיך להרוות נחת רוח לרבי מה"מ שליט"א בכל העניינים.

    unnamed (1)

    unnamed (2)

    unnamed (3)

    unnamed (4)

    unnamed (5)

    unnamed (6)

    unnamed (7)

    unnamed (8)

    unnamed (9)

    unnamed (10)

    unnamed (11)

    unnamed (12)

    unnamed (13)

    unnamed (14)

    unnamed (15)

    unnamed (16)

    unnamed (17)

    unnamed (18)

    unnamed (19)

    unnamed (20)

    unnamed (21)

    unnamed (22)

    unnamed (23)

    unnamed

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. אנו רוצים משיח עכשיו!
      ד׳ בתמוז ה׳תשע״ה (21/06/2015) בשעה 17:43

      יישר כוח ענק למארגנות!!!!!!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.