• מביאות גאולה: כולנו במעמד המרכזי בכ"ח ניסן

    צילום אודליה ש
    הגדלה

    חצי יובל מאז אותה שיחה מנערת, שאנו מתייגעות. משתדלות ומוסיפות, מתפללות ומחכות, נאמנות ומסורות... אך עוד לא השלמנו את המשימה. מדי שנה כאשר חולף חודש ניסן – שבו עתידין להיגאל, ומגיע יום הכח' שבו, כולנו מרגישות – עוד יומיים הנה נכנס חודש אייר.. אנא ה' תרחם.. • אך אם ח"ו וח"ו, (קשה לכתוב את המילים הבאות....) עדיין נהי' בעיצומן של ההכנות לקבלת פני משיח, אזי ודאי וודאי שנתאחד כולנו בכנס כ"ח ניסן של נשי ובנות ישראל • טור מרתק בהקשר לכ"ח ניסן לקריאה

    חצי יובל עבר מאז אותם רגעים מרטיטים שהרבי גילה לנו שהוא – המלך – עשה את כל מה שעליו לעשות, ועכשיו ה"נשיא הוא הכל" – מוסר את ענין הבאת הגאולה אל – "הכל" – אלינו!

    בימים הסמוכים לשיחה שרר סוג של בלבול בקרב החסידים. הייתכן שהרבי לא יפעל את הגאולה? הייתכן שאנו נעשה את מה שהרבי "לא הצליח". ביום ראשון שלאחר כח' ניסן, בחלוקת הדולרים, כמה נשים פנו את הרבי בסגנון שונה אך בתוכן דומה – "רעבע, סמכנו עליך! מה יהי' עכשיו?"

    אך ככל שעוברות השנים אנו יותר ויותר יורדים לעומק דבריו של הרבי, שכינה מדברת מגרונו – וכולנו מבינים שאין כוונת השיחה לייאש או להחליש חלילה, אלא להיפך. להעניק לנו כוחות לחיות "כל ימי חייך להביא לימות המשיח". לעשות מהעם, מלשון עוממות, עם שדורש מלך, עם שחפץ להמליך!

    בקשר ליום נישואיו של הרבי עם הרבנית חי' מושקא – אמר הרבי שזהו היום שקישר אותי עמכם ויחד נתייגע להביא את הגאולה. אכן, זו יגיעה.

    חצי יובל מאז אותה שיחה מנערת, שאנו מתייגעות. משתדלות ומוסיפות, מתפללות ומחכות, נאמנות ומסורות… אך עוד לא השלמנו את המשימה. מדי שנה כאשר חולף חודש ניסן – שבו עתידין להיגאל, ומגיע יום הכח' שבו, כולנו מרגישות – עוד יומיים הנה נכנס חודש אייר.. אנא ה' תרחם..

    באותה תחושה של הכיצד?   !?!?!הכיצד ייתכן שחודש ניסן חלף ועוד לא נושענו, ניגש הרבי לומר את ה"שיחה הידועה" באור לכח' ניסן ה'תנש"א.

    הרבי זועק מקירות ליבו הקדוש ודבריו מזעזעים כל נפש. תתעוררו!! תקחו אחריות! תעשו הכל כדי שמשיח יבוא בפועל ממש.

    ולכן כל שנה שחולפת ועדיין לא נושענו, כח' ניסן זה יום שעוצרים. עוצרים לעשות חשבון נפש. חשבון שיביא להחלטה – אני רוצה לעשות כל שביכולתי להביא את ההתגלות השלימה של הרבי!

    בימים אלו, שאנו חוגגים את יא ניסן, מופרך לחשוב ובטח לדבר על עוד כח' ניסן בגלות. בטוחות אנו שבכח' ניסן נהי' כולנו יחדיו בבית המקדש, בעוד יום של לימוד בעיון של תורה חדשה מפיו הקדוש של מלך המשיח – הרבי שליט"א.

    אך אם ח"ו וח"ו, (קשה לכתוב את המילים הבאות….) עדיין נהי' בעיצומן של ההכנות לקבלת פני משיח, אזי ודאי וודאי שנתאחד כולנו בכנס כ"ח ניסן של נשי ובנות ישראל.

    כדי להתעורר ביתר שאת ולא חלילה להירדם על המשמרת, שאור וחום ההתקשרות לרבי, וההתמסרות לשליחות לא ילכו הלוך וחסור חס ושלום – חייבים להיות ביחד – ברוב העם.

    ואז, בכוחו של יום שכולו כח, בכוחן של אלפי נשי ובנות ישראל של הדור השביעי, בכוחם של דברי הרבי שחיים וקיימים לעד – מתעוררים בחיות מחודשת ומקבלים כח. כח להתעקש ולקבל שמחה וחיות בשליחות שהעניק לנו הרבי.

    והעקשנות הזו שפועמת בתוכנו, היא היא שתעורר את רחמיו ית' ותפעל אצל אבינו שבשמיים – לשלוח את מלכנו משיחנו הרבי שליט"א להשלים את שליחותו ולגאול את כל עם ישראל והעולם כולו, תיכף ומיד ממש ממש, נאו כפשוטו!

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    4 תגובות

    1. משיח נאו
      כ״ד בניסן ה׳תשע״ו (02/05/2016) בשעה 16:57

      *אין על

    2. משיח נאו
      כ״ד בניסן ה׳תשע״ו (02/05/2016) בשעה 16:57

      אין הכנס הזה בעולםםםם כל שנה אני מחכה מחדש!!! תודההההה

    3. סוסי
      כ״ד בניסן ה׳תשע״ו (02/05/2016) בשעה 16:49

      מרגש ומעורר! זכות ענקית להשתתף בכנס! הכנס בשבילי הוא מטען של כוחות!!! וכל שנה אני יוצאת בהתלהבות ועם החלטות טובות!

    4. יחי
      כ״ד בניסן ה׳תשע״ו (02/05/2016) בשעה 16:38

      וואו! חזק.. בעז"ה כולנו השנה ביום חמישי בכנס הגדול!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.