• נשים מהשורה הראשונה – יוצאות אל המסע…

    הגדלה

    מאז נפתחה קבוצת "הנשים מהשורה הראשונה" - חוג הידידות של ארגון נשי ובנות חב"ד, מצטרפות עוד ועוד חברות לזכות הגדולה, כל אחת רוצה לקחת חלק ולהוביל את הפעילות הקדושה של ארגון נשי ובנות חב"ד, לנחת רוח הרבי • לקראת המפגש הבא של חוג הידידות – מפגש שהוא מסע, מסע מרגש ומיוחד להאדיטש, לציון אדמו"ר הזקן, זו ההזדמנות שלך להיות שם, כאחת מ"הנשים מהשורה הראשונה" • לכל הפרטים

    אנחנו יוצאות אל המסע.. ומה איתך?

    מאז נפתחה קבוצת "הנשים מהשורה הראשונה" –  חוג הידידות של ארגון נשי ובנות חב"ד, מצטרפות עוד ועוד חברות לזכות הגדולה, כל אחת רוצה לקחת חלק ולהוביל את הפעילות הקדושה של ארגון נשי ובנות חב"ד, לנחת רוח הרבי.

    בידייך הזכות להצטרף, לתמוך ולעמוד לימין הארגון, ולקחת חלק בהעצמת השליחות הנשית עד להגשמת המטרה – גאולה בזכות נשים צדקניות… וכשמשיח יגיע, גם את תעמדי שם, בשורה הראשונה!

    לקראת המפגש הבא של חוג הידידות – מפגש שהוא מסע, מסע מרגש ומיוחד להאדיטש, לציון אדמו"ר הזקן, זו ההזדמנות שלך להיות שם, כאחת מ"הנשים מהשורה הראשונה".

    המסע, אליו כבר הצטרפו עשרות חברות מקבוצת "הנשים מהשורה הראשונה", ייערך לקראת ח"י אלול. בחודש הרחמים, עת רצון, בשלהי שנת הקהל, מתאחדות בצוותא הידידות, שלקחו על עצמן את האחריות לתמוך ולהוביל את ארגון נשי ובנות חב"ד, להעתיר בתפילה על הציון הקדוש של אדמו"ר הזקן, שנזכה לגאולה בזכות נשים צדקניות… גאולה כללית, וגאולה פרטית, כל אחת בכל המצטרך לה.

    איך תוכלי לממש את הזכות להצטרף אל המסע?

    את מוזמנת להיות שותפה פעילה בהחזקת הארגון, כאחת מ"הנשים מהשורה הראשונה", כפי שמביא הרבי ב"היום יום" (כ"א שבט): "חובת נשי ובנות החסידים לעמוד בשורה הראשונה בכל מפעל של חיזוק הדת והיהדות". השותפות בהחזקת הארגון שהרבי הקים, בתרומת 1000$ לשנה, הינה צינור לשפע ולברכה. עם ההצטרפות לחוג הידידות, הנך מוזמנת למסע המיוחד להאדיטש, בהשתתפות עצמית סמלית. בנוסף, תקבלי כרטיס כבוד לכנס הארצי, 'הקהל' הנשים והבנות הגדול בעולם. גם חברות שקנו לפני הצטרפותן לחוג הידידות תקבלנה החזר כספי על הכרטיס שרכשו.

    לפרטים נא פני לרכזת "הנשים מהשורה הראשונה", גב' שיפי נפתלין 0506704139

     

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.