• נופש חסידי ייחודי לאמהות ונשים במלון ניר עציון

    2 | הצג גלריה

    במסורת של יותר מ-30 שנה, מתקיים מידי קיץ נופש חסידי ייחודי לאמהות ונשים. אלו הם ארבעה ימים של נופש איכותי, הווי חסידי ובריאות לגוף ולנפש, ארבעה ימים של חיוך, של שמחה והתמלאות בכוחות כצידה לדרך. הנופש, שיצא לדרך לפני כשלושה עשורים בברכת הרבי, עשיר בתכניות איכותיות, מטעינות ומחזקות, בגשמיות וברוחניות • לסיפור המלא

    במסורת של יותר מ-30 שנה, מתקיים מידי קיץ נופש חסידי ייחודי לאמהות ונשים. אלו הם ארבעה ימים של נופש איכותי, הווי חסידי ובריאות לגוף ולנפש, ארבעה ימים של חיוך, של שמחה והתמלאות בכוחות כצידה לדרך. הנופש, שיצא לדרך לפני כשלושה עשורים בברכת הרבי, עשיר בתכניות איכותיות, מטעינות ומחזקות, בגשמיות וברוחניות.

    השנה ייערך ה"קייטנופש" במלון ניר עציון, הידוע ברמתו הגבוהה, בשירות האדיב ובנוף המרהיב. למלון בריכה צמודה לשירות הנופשות, בנוסף לחוף הרחצה בכנרת.

    הנופש יתקיים בעז"ה בין הימים ראשון- רביעי, כ"ה- כ"ח בתמוז.

    בתכנית- סדנאות אמנות, התוועדויות לתוך הלילה, ערבי הווי, הרצאות מרתקות, לימוד חסידות, בריכה, ספורט, הפעלות, התעמלות מים ועוד.

    על התכנית העשירה שוקדת מנהלת הקייטנה מאז היווסדה, הגב' חדוה סגל. נשים רבות ממהרות להבטיח את מקומן בנופש החסידי המיוחד שבעז"ה ימלא את המצברים ויעניק כוחות להמשך הדרך.

    הרישום עומד להסתיים בימים הקרובים.

    לפרטים נוספים

    ארגון נשי ובנות חב"ד 03-9606142 בין השעות (10-15)

    [email protected]

    מכתב מהרבי

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.