• אור חיה: יום עיון בחנוכה בנושא החינוך

    הגדלה

    מאות מנשות ירושלים והסביבה ישתתפו ביום העיון המסורתי של המרכז העולמי לאשה היהודיה 'אור חיה' לזכרם של תלמידי הישיבה שנהרגו בתאונת דרכים בעת שהיו במבצע חנוכה. ביום שלישי הקרוב (נר רביעי) ייערך יום העיון המסורתי על טהרת הקודש של המרכז היהודי לאשה היהודיה 'אור חיה' בירושלים.

    מאות מנשות ירושלים והסביבה ישתתפו ביום העיון המסורתי של המרכז העולמי לאשה היהודיה 'אור חיה' לזכרם של תלמידי הישיבה שנהרגו בתאונת דרכים בעת שהיו במבצע חנוכה. ביום שלישי הקרוב (נר רביעי) ייערך יום העיון המסורתי על טהרת הקודש של המרכז היהודי לאשה היהודיה 'אור חיה' בירושלים.

    ימי העיון ייערכו במלון לאונרדו פלאז'ה – במרכז העיר ירושלים בהשתתפות מאות בנות מרחבי הארץ, הבירה וסביבותיה.

    התוכנית השנה תתמקד בנושא 'חינוך'. את המשא המרכזי יישא ראש ישיבת תומכי תמימים ב'כפר חב"ד' הרב יעקב גולשמיד . הרצאות נוספות על ידי הרב שניאור אשכנזי רב בית כנסת המרכזי בראשל"צ, והרב דודי פלדמן.

    "אנחנו רואים שהאישה היהודית – אור הבית שמגיעה בחג החנוכה להעשיר ולקבל את האור המיוחד של לימוד התורה – אזי החנוכה נראה אחרת לגמרי" אומרת לנו מנהלת המרכז הגב' דניאלה גולן, "גם הרמה הגשמית שמקבלות אנשים בימי העיון בהחלט סיבה לבוא לימים גדושים ומלאים אלו"

    יום העיון נערך גם השנה בסימן 'עשור' לציון עשר שנים לזכרם של שלושת תלמידי ישיבת חב"ד בישראל: משה גולן, לוי הנדל, יהונתן ביטון שנהרגו בתאונת דרכים בדרכם לשמח את עם ישראל באור החנוכה.

    ניתן לציין שבסיום תתקיים הגרלה על דולר של הרבי.

    רשמי את התאריך: כ"ג כסלו ה'תשע"ו האולם המפואר של מלון 'לאונרדו' פלא'זה, המלך ג'ורג 47 ירושלים

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.