• במת הגולשות: אלייך, את שמצפה

    הגדלה

    את מיוחדת, את יודעת את זה. נכון? כמה את משקיעה בתפילות, כמה את מקפידה להתלבש צנוע ועם זאת כ"כ יפה ומטופח, כמה את טובה עם האחיינים. מחזיקה ילדון קטן בידייך ומדמה כאילו זהו תינוקך המתוק. כמה את רגישה לחברה שמצפה כבר שנתיים לפרי בטן. הרי את יודעת צפייה מהי... • מכתב מרגש לקריאה

    את מיוחדת, את יודעת את זה. נכון? כמה את משקיעה בתפילות, כמה את מקפידה להתלבש צנוע ועם זאת כ"כ יפה ומטופח, כמה את טובה עם האחיינים. מחזיקה ילדון קטן בידייך ומדמה כאילו זהו תינוקך המתוק. כמה את רגישה לחברה שמצפה כבר שנתיים לפרי בטן. הרי את יודעת צפייה מהי…

    את מיוחדת, את יודעת את זה. נכון? או שהמסע והצפייה כבר גרמו לך להרגיש אחרת? אולי זו עוד הערה פוגעת וחסרת טאקט שנזרקה לעברך? לא ברצון לפגוע חלילה! רק ברצון לעורר את הרווקה הזו שחושבת שכל העולם מחכה לה…

    אל תתני לכל אותם קולות להשתיק את מי שאת באמת… אני יודעת, לפעמים את מרטיבה את הכרית אחרי עוד הצעה שלא יצאה לפועל. לפעמים את שופכת את שיחך לפני הקב"ה ומדברת אליו ככה, כמו לאבא. ומבקשת ממנו מכל הלב שדי! באמת, כבר די… את אומרת לו, לאבא שבשמיים. שאת באמת שמחה שהחברה הכי טובה שלך מצפה כבר לילד שני ושבאמת שמחת שחברה ביקשה ממך ללוות אותה ביום חתונתה. זה באמת מחמיא שדווקא אותך היא רוצה לידה ביום הכ"כ חשוב הזה. וזה רק מזכיר לך כמה את מיוחדת. את אומרת לו שלפעמים כבר קצת התעייפת מכל הברכות הנרגשות מהכלה, והכתיבה לרבי לפני כל פגישה, מהסגולות שסבתא אומרת שזה עבד עם כולם וכו'.

    את מיוחדת, כל כך מיוחדת. ואני מבקשת רק בקשה אחת, מכל הלב. אל תתפשרי על מה שחשוב לך באמת! לא, כי מגיע לך את הטוב ביותר, ב-ש-ב-י-ל-ך! כשאומרים לך שלא להתפשר על שליחות זה שולי, שלהתעקש על חברמ'ן זה מיותר, שלא להסכים להפגש עם מישו 7 שנים+  מעלייך זה טיפשי, שלרצות דווקא משיחיסט/אנטי זה ממש מוגזם, וכו' וכו' וכו'.

    אמרי להם: זה שולי… לך! זה מיותר.. לך! זה טיפשי… לדעתך! זה מוגזם … לטעמך!

    את בן-אדם מספיק בוגר ואחראי לדעת מה עיקר ומה טפל ואם זה חשוב לך אין סיבה שתתפשרי על כך.

    את בשיאו של מסע, מסע שרק הבורא יודע מתי יסתיים. זה מתיש. אני יודעת… לפעמים זה נראה רחוק כ"כ… לפעמים זה מרגיש כאילו זה כבר לא יקרה, לפעמים.. ולפעמים.. ולפעמים… אבל היי, את עוד תגיעי ליעד. אני מבטיחה!!

    ו… זכרי שהפרחים הכי יפים ומיוחדים בגן הם דווקא אלה שמאחרים לפרוח… הוא לא שכח להגיע, הוא רק מתבשל עוד קצת כדי להגיע מוכן:-)

    מאמינה בך ומצפה לשמוע בשורות טובות

    שלך, אני

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    6 תגובות

    1. שושנה
      ו׳ בשבט ה׳תשע״ז (02/02/2017) בשעה 0:18

      כאחת שעברה. הזדהתי מאוד עם רגשות הכאב. אך כאחת שניסתה כ"כ הרבה שידוכים להציע לרווקות מבוגרות. ראיתי לצערי הרבה פסילות לא נכונות. יש דברים שהרבי אמר שהם העיקר. ומה עם כל הטפל? תבדקי באמת מה חשוב עם משפיעה. שרק היא מורידה הצעות ואם יש לך אמונה באמת, ה' יכוון אותך לשידוך האמתי.
      באופן אישי הסכמתי כמעט לכל ההצעות, גם כאלה שלא היו כ"כ לפי כבודי… וה' עזר להתחתן בסופו של דבר עם הנכון והמתאים.

    2. יחי המלך המשיח!
      ד׳ בשבט ה׳תשע״ז (31/01/2017) בשעה 10:18

      ואוו מדהים…. תודה על העידוד שחיזקת
      אני מאחלת ומברכת אותך שתמיד תיהיה שליחה לעודד ולשמח אנשים אשרייך

    3. בפועל ממש
      כ״ו בטבת ה׳תשע״ז (24/01/2017) בשעה 16:23

      תודה רבה!
      כ"כ אמיתי..

    4. מושקא
      ה׳ בטבת ה׳תשע״ז (03/01/2017) בשעה 18:27

      מזדהה

    5. גאולהה
      ד׳ בטבת ה׳תשע״ז (02/01/2017) בשעה 14:04

      ווואאאוווו ווואאאווו!!! כל מילה בסלע נחצבה!! פשוט…….אין מילים!! פשוט היטאת הכלל!! יישכוחח על הזריקת עידוד!!! תודה!!!

    6. חיה
      כ״ט בכסלו ה׳תשע״ז (29/12/2016) בשעה 17:14

      יפה ונכון כ"כ!! מבטא את רחשי כולן..

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.