• "ליובאוויטש פמילי" מרחיב את פעילותו לנשים

    7 | הצג גלריה

    ליובאוויטש פמילי מכשירים בפריסה ארצית לימודים כאשר רובם במימון מלא כגון קורסי אנגלית מחשבים וכו', כמו"כ אנו מעבירים סדנאות בנושא השתלבות בעולם התעסוקה ע"י ״מכון שיפור״ • ראיון מיוחד עם ר׳ מוטי מרקוביץ יו"ר ארגון "ליובאוויטש פמלי" לקראת פתיחת מסלולי לימוד מותאמים לנשים • לקריאה

    ראיון מיוחד עם ר׳ מוטי מרקוביץ יו"ר ליובאוויטש פמלי לקראת פתיחת מסלולי לימוד מותאמים לאנ"ש

    ליובאוויטש פמילי, על מה ולמה?

    לעמותת ליובאוויטש פמילי יש מטרה אחת והיא, לדאוג לתעסוקה איכותית לאנ"ש ונשות חב"ד.

    כיצד בפועל זה עובד?

    ליובאוויטש פמילי מכשירים בפריסה ארצית לימודים כאשר רובם במימון מלא כגון קורסי אנגלית מחשבים וכו', כמו"כ אנו מעבירים סדנאות בנושא השתלבות בעולם התעסוקה ע"י ״מכון שיפור״. לאחרונה יצרנו קשר עם משרד הכלכלה ליצירת שיתוף פעולה בנושא.

    תקשיב סיפור, ניגש אלי לאחרונה אברך שסיפר לי בכאב כי אישתו עובדת ומרויח יפה אך למרות הכל חשבון הבנק נשאר במינוס כל חודש פניתילמכון שיפור ופתחנו יחד קורס ״כלכלה נבונה״ כאשר בסוף הקורס ניגשו אלי אנשים שאמרו שהם חשבו שיודעים איך לנהל את תקציב הבית ואמרו לי שפתאום הם מגלים שהם יכולים לסיים את החודש ואף לנסות ולחסוך כסף בצד כל חודש.

    מאיפה הגיע הרעיון לפתיחת קורס מזכירות לנשים?

    אני אגיד לך, היום כל משרד, כל מפעל, מחפש מזכירה טובה שיודעת גם להתעסק עם המחשב, גם להתעסק עם העובדים כמו דיני עבודה וכו׳חברות משרדים פנו לרכז קשרי מעסיקים שלנו וביקשו מזכירה אך כל אחד הדגיש "אני צריך מישהי תותחית  שיודעת לעשות הכל. מבירור שערכנו על תנאי השכר בשוק הזה עולה כי מזכירה טובה או מנהלת לשכה מרויחה – 8500  7000 שקל לחדש שזה בערך מה שמרויח בודקתוכנה או מנהל רשתות.

    יצרנו קשר עם ״מכללת הכשרה וקידום״ שמתמחה בקורס מזכירות ובנינו קורס ייעודי למזכירות (לתוכנית הלימודים הוספנו תכנים שאינם נדרשיםע"י משרד הכלכלה כגון ניהול לשכה וכו'). בנוסף, בסוף הקורס הבוגרות מקבלות סדנה מיוחדת למציאת עבודה בשיטת NLP הכוללת חמישה מפגשים.

    כרגע אני חייב לציין כי הקורס הוא ל15 בנות בלבד ע"מ שנוכל באמת לדאוג להן לעבודה איכותית בסיום הקורס. כולי תקווה כי נשות אנ"ש  אכן יתחילו להרוויח יותר.

    לפרטים ולהרשמה לקורס: 052-699-4770 או באימייל: [email protected]













    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.