• כל שביכולתכם: עלון 'עלמה פרינסס' לחודש אייר

    הגדלה

    כעת ניתן להזמין את עלון 'עלמה פרינסס' לנשים שאינן שומרות תומ"צ - לחודש אייר • החודש בעלון: "בינה יתירה" - למה קיבלה האישה מתנה אישית ומיוחדת? מעשה ההקרבה המיוחד של ביתו של רבי עקיבא ביום חתונתה, רפואה לנצח - עידן חדש ללא מחלות וכאב בגאולה העתידה, ריאיון בלעדי עם השרה גילה גמליאל, על הקשר לחב"ד • לכל הפרטים

    "עשו כל אשר ביכולתכם" – להפוך את רגע חלוקת הנש"ק למשמעותי הרבה יותר!

    עכשיו ניתן להזמין את עלון 'עלמה פרינסס' לנשים שאינן שומרות תומ"צ – מס' 6 (לחודש אייר)  

    החודש בעלון:
    * "בינה יתירה" – למה קיבלה האישה מתנה אישית ומיוחדת? * מעשה ההקרבה המיוחד של ביתו של רבי עקיבא ביום חתונתה * רפואה לנצח – עידן חדש ללא מחלות וכאב בגאולה העתידה * ריאיון בלעדי עם השרה גילה גמליאל, על הקשר לחב"ד וסיפור מרתק עם דולר של הרבי…  * הפוטנציאל הבריא – טיפים לבריאות נכונה עם יפעת זינגר ועוד… 

    איך מזמינים? יש לפנות למשרד צא"ח – לגב' לאה גולדשטיין. בטלפון 073-2480711, או במייל [email protected]

    להתרשמות כנסו לאתר: www.almaprincess.co.il
    * כפי שצוין, קהל היעד של העלון הן נשים שאינן שומרות תורה ומצוות לע"ע. 
    כיון שיש בעלון תמונות של נשים, חשוב שהחלוקה תעשה על ידי נשים ישירות לאישה.
    ו'בזכות נשים עתידין להיגאל'… שנזכה כולנו יחד לגאולה האמיתית והשלימה בקרוב.
    לפרטים נוספים: [email protected]
    נשים ויהדות בראייה אקטואלית עפ"י תורת חב"ד. חומר הסברה איכותי המיועד לציבור הנשים שאינן שומרות תורה ומצוות לע"ע, במסגרת חלוקת נרות שבת ובכלל.
     
    מה החשיבות של העלון?
    "אני חושבת שעלון זה הוא ברכה לנשות ובנות ישראל, יש בו הרבה מן הנשיות והקירוב, בדרך נעימה ומעניינת. מומלץ לחלק את עלון 'עלמה פרינסס' עם נש"ק כי זה נוגע בנקודה. הקוראת ומעיינת בתכנים אלו יכולה להתעורר להוספה בתורה ובמצוות מתוך אהבה וחיות, ומתוך צפייה להתגלות משיח תכף ומיד ממש". – גב' ברכה טברדוביץ, כפר חב"ד.
    "מבצע נש"ק הוא המבצע שנתן הרבי לנו הנשים, המבצע שמפגיש אותנו עם כמות עצומה של נשים שאינן שומרות תורה ומצוות. כמה נפלא היה אם היינו יכולות לפתח שיחה עם כל אחת מהנשים ולהעביר לה סיפור חסידי, תוכן עיוני ועוד. זה כמובן לא הגיוני ולא אפשרי, כיוון שהרגע הזה בו אישה מקבלת את הנרות הוא רגע קצר של שניה או שתיים. כעת יש לנו הזדמנות להפוך אותו  להרבה יותר משמעותי וליצור פעולה נמשכת, כשיחד עם הנרות תקבל האישה עלון קטן, יפה ומעוצב ובו תוכן יהודי בצורה נגישה ומתאימה שיגרום לה לרצות להתעניין יותר, ללמוד יותר ולהבין את המשמעות של היותה אישה יהודיה. זו ההזדמנות של כולנו להשפיע הרבה יותר".
    השליחה גב' מינדי שמרלינג, תל-אביב.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.