• היום: בת מצווה משותפת ל-40 כלות מצווה יתומות

    2 | הצג גלריה

    לכבודו של הרבי: החגיגה השנתית של בת המצווה לנערות יתומות שמארגן מידי שנה ארגון החסד 'כולל חב"ד', תתקיים אי"ה השנה בערב ג' תמוז • באירוע המרגש ישתתפו כלות המצווה ובנות משפחותיהן מכל רחבי הארץ • לסיפור המלא

    ביום שני ב' תמוז, ערב היום הקדוש ג׳ תמוז, תיערך בירושלים חגיגת בת מצווה מרכזית משותפת לנערות יתומות. את האירוע לכבודו של הרבי מקיים ארגון החסד 'כולל חב"ד' בשיתוף המרכז היהודי 'בית' מס.פאולו ברזיל, והשנה נהנים מפעילות מיוחדת זו 42 בנות מצווה שיגיעו לאירוע עם בנות משפחה וחברות.
    החגיגה מסיימת פעילות אינטנסיבית בה נטלו חלק בנות המצווה בחודשים האחרונים ובמסגרתה נהנו כלות המצווה מהפעלה חווייתית עשירה בתוכן – שהשנה, לראשונה, הוקדש גם להכנה לקראת היום הגדול והקדוש ג' תמוז והתמקד בהתקשרות לצדיק ונשיא הדור. בנות המצווה מילאו משימות וצברו נקודות – עמן הן רוכשות פרסים יקרי ערך, מתנת ארגון החסד כולל חב"ד.
    "האירוע משלים את פעילות מכון 'בר ובת מצווה' לשנה זו, ומוביל לשיא חדש את הפרויקט עם יותר מ-160 בני ובנות מצווה, יתומים ויתומות מכל רחבי הארץ, שזכו להשתתף בפעילות החשובה הזו, לה זכינו לקבל נתינת כח ברכה ותשואות חן מהרבי", אומר מנהל כולל חב"ד, הרב שלום דוכמן.
    את המעמד החגיגי תנהל האמנית החב"דית הגב' מיכל לויטין, ואת דברי הברכה באירוע תישא הרבנית ימימה מזרחי המכירה מקרוב את פעילות ארגון החסד כולל חב"ד ונענתה בחפץ לב להקדיש מזמנה היקר ולבוא לברך את כלות המצווה.
    מתנות יקרות ערך הוכנו לכל אחת מהכלות, ואפילו הפתעה צפויה: הגרלה בין כל המשתתפות על כרטיס טיסה לרבי – נסיעה לחצרות קודש ותפילה בבית חיינו והשתטחות על הציון הקדוש.
    מאחורי החגיגה השנתית, עומדת פעילות עומק רצופה ומושקעת של קרן 'חסד מנחם מענדל', החטיבה החינוכית של  'כולל חב"ד', המשקיעה סכומי עתק בפעילות לימודית, מלגות וסיוע פרטני לתלמידים יתומים ויתומות לאורך כל השנה.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.