• ייעוץ זוגי תוך כדי מבצע תפילין

    הגדלה

    האישה החלה לספר על הבן שלהם שהחל להתקרב לתורה ומצוות, דבר שמאוד מסב לה נחת. ועל כך שהעניקו לו במתנה גביע קידוש מיוחד שעובר במשפחתם והוסיפה שהיתה שמחה אם גם בעלה היה עושה קידוש בבית. פניתי לבעל וסיפרתי לו שאני יועץ נישואין ומטפל בזוגות, ואני רוצה לגייס אותו לעשות מאמץ עבור רעייתו ולערוך לה קידוש בבית מידי שבת. הוא הגיב שאינו מאמין באלוקים ולעולם לא יעשה קידוש וטקסים דתיים • יועץ הנישואים הרב אבי זילברמן בטור מרתק • לקריאה

    במהלך אחת הפעמים בהן יצאתי למבצע תפילין ברחובות תל אביב, פגשתי זוג מבוגר שישבו ושוחחו על ספסל רחוב.

    פניתי לבעל ושאלתי האם הוא מעוניין להניח תפילין. הוא הגיב מיד שלעולם לא יניח תפילין ושהוא אינו מאמין בתורה ומצוותיה.

    תוך כדי שיחה ביננו התערבה האישה וסיפרה בעיניים בורקות שהיא צאצאית של אדמו"ר הזקן ונכדה של רב גדול ומוכר בעיירה קרמנצ'וג. הבעל הוסיף גם הוא בגאווה בלתי מוסתרת על ביקור מיוחד שלהם אצל הרב זוין בהקשר לסבם הדגול.

    הבטתי מופתע בפרץ הגאווה היהודית שנשב מדבריהם ואמרתי שאני שומע מתוך הקול שלהם שהם מאד מאמינים.

    האישה החלה לספר על הבן שלהם שהחל להתקרב לתורה ומצוות, דבר שמאוד מסב לה נחת וקורת רוח. ועל כך שהעניקו לו במתנה גביע קידוש מיוחד שעובר במשפחתם מדורי דורות. והוסיפה שהיתה שמחה אם גם בעלה היה עושה קידוש בבית..

    פניתי לבעל וסיפרתי לו שאני יועץ נישואין ומטפל בזוגות, ואני רוצה לגייס אותו לעשות מאמץ עבור רעייתו ולערוך לה קידוש בבית מידי שבת.

    הוא הגיב שאינו מאמין באלוקים ולעולם לא יעשה קידוש וטקסים דתיים.

    הסברתי לו שאין צורך שיעשה זאת בהקשר לאמונה שיש או אין לו, אלא רק בעבור אשתו שכל כך משתוקקת לכך ודבר זה ישמח אותה מאוד.

    **

    קורה לעיתים בחיי הנישואין שאחד מבני הזוג נתפס על עקרונות מסויימים ולא מוכן לוותר/להתפשר עליהם בשום מחיר. מה שגורם לתחושות כאב צער ובדידות לבן הזוג.

    צריך להציב מולנו בכל עת שכאשר חיים כיחידה זוגית המורכבת הן מהאיש והן מהאישה , האושר והשמחה של בן הזוג צריכים לתפוס מקום ראשון וחשוב אצלנו יותר מכל.

    אבי זילברמן
    יועץ נישואין ומנחה קבוצות
    054-216-1528
    https://lp.vp4.me/8fef

    תגיות: , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.