• הצצה מרתקת לפנימיית בית רבקה

    הגדלה

    "געגועיי אל בתי בארץ הקודש גברו, והם הביאוני לכאן, אל פנימיית בית רבקה נצרת עלית.. למרגלות הנוף הגלילי ועמק יזרעאל. איזו התרגשות! אוכל לחוות לזמן מועט את חוויות בייתי בפנימייה, בתוך מסעיי וברצון להכיר יותר מקרוב ולחוות את אופי המקום נכנסתי פנימה.. • מכתב של אמא • לקריאה

    "געגועיי אל בתי בארץ הקודש גברו , והם הביאוני לכאן, אל פנימיית בית רבקה נצרת עלית למרגלות הנוף הגלילי ועמק יזרעאל. איזו התרגשות! אוכל לחוות לזמן מועט את חוויות בתי בפנימייה, בתוך מסעיי וברצון להכיר יותר מקרוב ולחוות את אופי המקום נכנסתי פנימה… ואנסה לתאר את אופי המקום ולפרט…….

    תכנית פנימיית בית רבקה נצרת עלית נפתחה לפני כשלוש שנים, בשיתוף תיכון בית רבקה, והוקמה בברכתו הקדושה של הרבי מלך המשיח ובתמיכתה של הרבנית זלאטה הרצל שתחי' מנהלת התיכון. הפנימיה .מנוהלת על ידי הגב' רבקה אליאס.

    צוות גשמי ורוחני, מדריכות ואם בית,כולם רואים את עיקר תפקידם בסיפוק מענה גשמי ורוחני על הצד הטוב ביותר מתוך רגישות ואהבה האווירה בפנימייה מאופיינת ביחס המשפחתי והאישי "חסידיים איין משפחה" כפשוטו.

    אז למי מיועדת הפנימייה?

    תכנית הפנימייה מיועדת לבנות השלוחים מרחבי העולם או לבנות אנ"ש המתגוררות ברחבי הארץ ומעוניינות ללמוד בתיכון בו נותנים דגש על אופי חסידי מיוחד והתקשרות לרבותינו נשיאינו.
    הבנות נבחרות תוך הקפדה על רמה חסידית גבוהה.

    ומה מייחד את המקום?

    וואו… המון! היחס האישי והפרטי המיוחד, האווירה המשפחתית והביתית, נתינת מקום וביטוי לכישרונותיהן תוך דגש על העצמה ואווירה חסידית כל זה בשילוב רמת לימודים גבוהה.

    בפנימייה הבנות חוות תכנית חסידות ערב וסדנאות מיוחדות כמעין מדרשיה.

    בין הסדנאות: העצמה אישית– עם מנהלת הפנימייה הגב' רבקי אליאס בה הן מקבלות כלים להעצמה מיוחדת לקראת בניית בית יהודי חסידי וקאוצ'ינג חסידי -עם הרבנית רחל קעניג, שם הן עוברות תהליך פנימי ומקצועי במיוחד. בתחום החוויתי- כחלק מביטוי לכישרונותיהן, הבנות משתתפות בסדנאות- קינוחים, אומנות ועוד…
    פעם בשבוע, הבנות יוצאות למכון כושר ומשתתפות במגוון חוגים כמו- קיקבוקס, פילאטיס, זומבה ועוד..
    הרב מ"מ נחשון ראש ישיבות חב"ד בנצרת עילית מעביר בסגנונו המיוחד שיעורי תניא וחסידות.

    לקראת חגים חסידיים בנות הפנימייה מפיקות התוועדויות ואירועים לכלל בנות התיכון והעיר,
    בו הן לוקחות הבנות חלק פעיל ותורמות כל אחת בתחומה ובביטוי כישוריה.

    ואיך ההווי בתיכון?

    כאן כל מורה – היא מורה לחיים, האווירה החסידית המיוחדת, ההתוועדויות, היחס החם, האוהב והמכיל לתלמידות. נותנים את ההרגשה- שכאן זה אחרת.

    בתחום הלימודי- רמת הלימודים גבוהה, במהלך השנים התיכון זכה בשלושה פרסי הצטיינות על הישגיו הגבוהים. אודות יחס האישי הלימודי ולמידת המגמות בכיתות קטנות..

    מטרת המקום:

    העצמה אישית תוך דגש על החדרת עקרונות חסידיים – כאן דואגים להכין את הבנות לקראת הקמת בית חסידי יציב ואיתן לנחת רוח רבותינו נשיאינו בדרכו המיוחדת של הרבי מלך המשיח. כל זה קורה על ידי החדרת אווירת שליחות והכנת הבנות לקראת שליחותן האישית- בית חב"ד, ושיהוו בכל מקום ובכל מצב נר להאיר לנחת רוח הרבי מה"מ עד לאור הגאולה הקרובה.

    לסיכום…

    כמענה לגעגועי כה שמחתי בהכרות פנימית של המקום בתי היקרה, בתוך זמן כה מועט בביקורי אצלך חוויתי את מה שאת תארת לי, איזו אהבה! איזו חממה חסידית! איזו משפחה! משפחת בית רבקה! "

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. חני
      י״ד בשבט ה׳תשע״ט (20/01/2019) בשעה 22:49

      אין על הפנימייה בעולם!!!

    2. יחי
      כ״ו באייר ה׳תשע״ח (11/05/2018) בשעה 11:47

      אין על בית רבקה נצרת עלית ב-עולם!!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.