• במיוחד בשבילךְ : הבית היהודי – עיון ונופש

    2 | הצג גלריה

    "הגעתי עם מזוודה קטנה ביד, חזרתי הביתה עם מזוודה פנימית גדושה. חומר למחשבה, כוח לעשייה וכלים לשדרוג" "חוץ מהחוויה המרוממת בפני עצמה במשך היומיים הללו, נטענתי באנרגיות לאורך זמן, להשקיע ביקרים לי מכל".. "שילוב מדויק של הרצאות, סדנאות ותכניות מרתקות, במגוון נושאים נרחב – וכל זה ביומיים שהם "מעט המכיל את המרובה". בדיוק מה שאני צריכה!" זהו מדגם קטן מן התגובות הרבות על ימי העיון והנופש המסורתיים בנושאי הבית היהודי • לסיפור המלא

    "הגעתי עם מזוודה קטנה ביד, חזרתי הביתה עם מזוודה פנימית גדושה. חומר למחשבה, כוח לעשייה וכלים לשדרוג"

    "חוץ מהחוויה המרוממת בפני עצמה במשך היומיים הללו, נטענתי באנרגיות לאורך זמן, להשקיע ביקרים לי מכל"…

    "שילוב מדויק של הרצאות, סדנאות ותכניות מרתקות, במגוון נושאים נרחב – וכל זה ביומיים שהם "מעט המכיל את המרובה". בדיוק מה שאני צריכה!"

    זהו מדגם קטן מן התגובות הרבות על ימי העיון והנופש המסורתיים בנושאי הבית היהודי. כמדי קיץ מתקיימים במלון ניר עציון ימי העיון והנופש המבוקשים, המעשירים את הנשים במגוון נושאים חשובים ומעשיים. השנה, יתקיימו ימי העיון והנופש בדגש על הרחבת מעגלי קהל היעד: כל אישה, בכל גיל, בכל שלב בחיים – מוזמנת להתרענן, ליהנות ולהתמלא בהעצמה. מגוון הנושאים מעניק מענה בכל מעגלי החיים הנשיים: תקשורת זוגית, חינוך ילדים, טהרת המשפחה, פסיכולוגיה, תזונה ובריאות, כלכלה נבונה ועוד. זוהי הזדמנות חווייתית לנפוש, למלא מצברים וליהנות בצוותא אם עם בנותיה, אחיות וחברות, שליחות ומקורבות.

    ההרשמה בעיצומה לימי העיון, שיתקיימו בימים ראשון – שני, ג' – ד' באב (15 – 16 ביולי) במלון "ניר עציון".

    הרישום במשרד נשי חב"ד – 03-9606142, או באתר הארגון



    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.