• ח"י אלול: חיות חסידית לנשות העיר פתח תקווה

    5 | הצג גלריה

    כנס עוצמתי ומרגש לציון יום הולדתם של 2 המאורות הגדולים - הבעל שם טוב ובעל התניא, מייסדי החסידות, התקיים אור לי"ז אלול בבית הכנסת "החושן" שבשכונת הדר גנים בעיר פתח תקווה • לדיווח ותמונות

    כנס עצמתי ומרגש לציון יום הולדתם של 2 המאורות הגדולים-הבעל שם טוב ובעל התניא, מייסדי החסידות, התקיים אור לי"ז אלול בבית הכנסת "החושן" שבשכונת הדר גנים בעיר פתח תקווה.
    קיומו של הכנס בסמוך לתחילת השנה בלוח העברי נקבע סביב הנושא של חיות והתחדשות ומטרתו היתה להעניק לציבור הנשים מאנ"ש ומקורבות כלים רחבים, מעשיים ורוחניים, לקראת השנה החדשה הבעל"ט.
    את הערב פתחה הגב' יעל זלץ-בעלת שם בנושא הייעוץ הארגוני ובהרצאתה ריתקה את ציבור הנשים תוך הסבר על אנרגיית הזמן והתארגנות נכונה במהלך חיי האישה.
    בהמשך הערב נפתח צוהר אל עולמם של שליחי הרבי מה"מ באמצעות סיפור אישי מרגש בליווי מצגת ע"י הגב' קסם משולם אשר בחן ושכל רב שיתפה את הנשים על גילוי עצם הנשמה ביום הכיפורים והפיכתה לחסידת חב"ד ושליחה.
    במהלך הערב הוקרנו קטעי וידאו של הרבי וניגונים חסידיים של האדמוה"ז יחד עם ארוחה בשרית מבית ה"השף הצרפתי" ועל השולחנות הונחו מזכרות אישיות עם ברכת שנה טובה ומתוקה.
    בסיומו של הערב עלה לדבר הרב החסיד אקסלרוד-ראש ישיבת ליובאביטש בפתח תקווה אשר היטיב למסור לציבור הנשים רעיונות סביב גודל היום והתקשרות לרבי בזמננו אנו.
    בצאתם הודו הנשים על קיומו של הערב החשוב והמרגש כשהן נרגשות לקראת ערבים הנוספים שיבואו במהלך השנה הקרובה אי"ה.
    הערב יצא לפועל בזכות פועלו של ארגון נשי ובנות חבד בעיר בראשות השליחה הגב נחמה דינה דייטש ובתמיכתם של המחלקה לתרבות וחינוך תורניים בפתח תקווה עיר ועל כך התודה והברכה!









    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.