• יום התקשרות: משפחת אנ"ש נותנים מתנה לרבי

    3 | הצג גלריה

    בעוד פחות מ-48 שעות, יאיר ויזרח עלינו אור חדש, יום הבהיר י"ד כסלו, תשעים שנה לשמחת הנישואין של הרבי מלך המשיח והרבנית חיה מושקא, שהרבי הגדיר אותו "היום שקישרו אותי אתכם וביחד נתייגע ונביא את הגאולה", במטרה לעורר את אנ"ש ומשפחותיהם לנצל את היום, ארגון 'התאחדות החסידים' יצא במבצע להקדיש את היום, להבעיר את אש האהבה וההתקשרות לרבי מלך המשיח • לפרטים המלאים

    "יום התקשרות" – לרגל שנת הצדי”ק ליום הבהיר י"ד כסלו.

    "דער טאָג וואָס מהאָט מיר פאַרבונדען מיט אַייך און אַייך מיט מיר, און צוזאַמען וועלן מיר אויסמאַטערן די גאולה האמיתית והשלימה" (היום שבו קישרו אותי עמכם, ואתכם עמי, וביחד נתייגע ונביא את הגאולה האמיתית והשלימה).

    אנ"ש חסידי חב"ד-ליובאוויטש ומשפחותיהם מקדישים את שבת קודש לחיזוק ההתקשרות לרבי מלך המשיח ומשתתפים בהגרלה על זיכוי 770 ש"ח ביריד ה' טבת הארצי מיום רביעי עד חמישי בשעה 16:00 ללא הפסקה.

    על מנת להשתתף בהגרלה יש לבצע 2 פעולות לפחות.

    90 הילדים הראשונים שידווחו, יקבלו ללא הגרלה קופון 10 ש"ח ביריד הילדים הארצי של התאחדות החסידים בה' טבת.

    1. לימוד תורתו – דבר מלכות ש"פ וישלח תשנ"ב, "כולל ובמיוחד – גם מנהג ישראל אשר הולך ומתפשט בזמננו זה ללמוד עניני גאולה ועניני משיח, כדי להתכונן ולהכין אחרים לגילוי של הגאולה האמיתית והשלימה".

    2. התבוננות באהבתו אלינו – לספר במשך היום הבהיר על אהבת הרבי שליט"א מלך המשיח לחסידים.

    3. פעילות עם השכנים ומקורבים – הוספה בפעולות המזרזות ופועלות את הגאולה – פירסום נבואתו הגדולה "הגיע זמן גאולתכם – הנה זה מלך המשיח בא" כפי שחדורים באור ובחום החסידותי של י"ט-כ' כסלו "ראש השנה לחסידות".

    4. התוועדות חסידותית – להתוועד יחד בבית הכנסת עם הקהילה ועם המשפחה להתעורר ברגשות אהבה לרבי, ולטכס עצה מה לעשות וכיצד לעשות לפעול אצל הקב"ה להביא בפועל את הגאולה תיכף ומיד ממש.

    5. החלטות טובות – לקבל החלטות טובות למעשה בפועל להוסיף במספר תשעים בג' הקוין דתורה תפילה וגמילות חסדים ובפרט ב"שטורעם" מיוחד בהפצת המעיינות חוצה – חדורים בעבודה היחידה שנותרה – קבלת פני משיח בפועל ממש!

    הדיווח למערכת עד יום כ"ד כסלו תשע"ט בסמס או בוואטסאפ 058-461770.





    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.