• "מסע כיבוד אב" באלמא אטא • חוג ידידות ארגון...

    77 | הצג גלריה

    נשות "חוג הידידות" של נשי חב"ד מסכמות בהתרגשות ובסיפוק את המסע המיוחד לאלמא אטא - לציונו של המקובל האלוקי רבי לוי יצחק שניאורסון נ"ע אביו של הרבי לכבוד יום ההילולא השבעים וחמש • לכתבה ולגלרית תמונות

    נשות "חוג הידידות" של נשי חב"ד מסכמות בהתרגשות ובסיפוק את המסע המיוחד לאלמא אטא – לציונו של המקובל האלוקי רבי לוי יצחק שניאורסון נ"ע אביו של הרבי לכבוד יום ההילולא השבעים וחמש.

    כבר עם הגיע הנשים ל"נקודת המפגש" בנתב"ג ציפתה להן הפתעה: מארז מכובד וממותג בלוגו המסע שהכיל ציוד לטיסה הארוכה ומתנות מפנקות.

    המסע כלל שיעורים והתוועדויות הכנה כשרגע השיא היה השתטחות על הציון קריאת הפ"נ הכללי וסדר ניגונים מרגש בזמן שהוקדש במיוחד לנשים.

    את שרשרת האירועים חתם באנקט מפואר שנערך באולם חגיגי במלון  היוקרה 'קזחסטן' באלמטי, באוירה  לראשונה השתתפו בו  קבוצה מייצגת של נשים מחוג הידידות  לצד מאות רבים נוספים שבאו להעתיר תפילה בציונו של בעל ההילולא- שלוחים, משפיעים, רבנים , אנ"ש וכלל עמך ישראל שהגיעו מכל קצווי תבל.

    החסידים הנדיבים ר' אברהם שאולזון ור' שמואל שטרן, אירחו  את הקבוצה בהרחבה מעוררת השתאות, בארוח כיד המלך, ארוחות עשירות, ופינוקים לרוב.

    את המסע המרגש תיעדה בתמונות הצלמת : אילנה בן ישראל

























































































































































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.