• נוף הגליל: יום עיון מעשיר לנשי ובנות חב"ד

    22 | הצג גלריה

    יום העיון של נשי ובנות חב''ד נוף הגליל המתקיים מזה שנים, הפך לא מכבר ליום עיון אזורי, אליו נוהרות נשים מעפולה, מגדל העמק, יוקנעם ובית שאן והסביבה. יום העיון המתקיים מדי שנה לקראת סיום החופש הגדול מלא בתוכן הכולל ארוחות חגיגיות ועשירות, ומזמן אליו קהל רב של נשים מהקהילה החב"דית • לדיווח ותמונות

    יום העיון של נשי ובנות חב"ד נוף הגליל המתקיים מזה שנים, הפך לא מכבר ליום עיון אזורי, אליו נוהרות נשים מעפולה, מגדל העמק, יוקנעם ובית שאן והסביבה. יום העיון המתקיים מדי שנה לקראת סיום החופש הגדול מלא בתוכן הכולל ארוחות חגיגיות ועשירות, ומזמן אליו קהל רב של נשים מהקהילה החב"דית ואף מספר לא מבוטל של מקורבות הנהנות מהתכנים המוגשים ביום העיון על שלל היצעיו.

    ביום רביעי האחרון, כ' מנחם אב, יום פטירת ר' לוי יצחק אביו של הרבי, התאספו בשעת בוקר מוקדמת כ-150 נשים להיכל ברקוביץ' בעיר. עם כניסתם קיבלו שקית מאובזרת תרומת "מכבי שירותי בריאות" והתפנקו מבר עשיר ושתיה חמה. בזמן זה, ניתנה האפשרות לרכוש כרטיסים ל"מכירה הסינית" שהתקיימה במהלכו של יום העיון.

    יום העיון השנה נשא את השם "הצליחה" – והתמקד בלמידה חוויתי ומעשית על הצלחה עצמית, זוגית וחינוכית.

    את יום העיון פתחה המנחה הגב' חיה קטן שהזמינה את הנשים להתיישב להתחלת היום.

    לאמירת פרקו של הרבי כובדה הגב' מיכל מקמל פעילת נשי חב"ד בעיר ומיד לאחר מכן הוקרן וידאו של הרבי העוסק בחשיבות קיומם של שיעורי טהרת המשפחה.

    לאחר הקרנת הוידאו כובדה הגב' איריס מנחם סגנית מנהל מרחב נוף הגליל, נצרת לשאת דברי ברכה תוך שהיא מציינת שהקשר ההדוק שלה עם חב"ד החל לפני זמן רב עת הייתה מנהלת בצפת, ומהיכרותה רבת השנים שיבחה את הרבי ופעילות חב"ד החובקת עולם.

    לאחר דברי הברכה הנעימו בשיריהן הגב' מירי קעניג ובנותיה יחד עם הגב' חיה הרשקוביץ והגב' אסתי קורנט והפתיעו את הקהל בהופעת הבכורה.

    לאחר קטעי השירה המעוררים הוזמנה הגב' סימה מיידנצי'ק לשאת דברים, וכמנחה זוגית ריתקה את הקהל ונתנה כלים להצלחה בשלום הבית.

    מיד לאחריה עלתה השליחה הגב' חני שמולביץ עם סיפורה המרגש ומלא הקשיים, ונתנה לנו להבין שגם ברגעים הכי קשים ניתן לנו הכח להגיע להצלחה.

    אחר כך כובד הרה"ג רב העיר נוף הגליל הרב ישעיהו הרצל שליט"א לשאת דברים, ובמהלך דבריו ענה ל'שאלות רב' בנושאים פרקטיים הקשורים לחינוך, כשרות ועוד.

    לאחר דרשת הרב, התפזרו הנשים לסדנאות על פי בחירה, מהן יצאו כולן מלאות וגדושות בתוכן וכח רענן לחיים נכונים.

    הסדנאות הועברו ע"י: הגב' סימה מיידנצ'יק שריתקה את הקהל בדבריה הנלהבים ונתנה כלים לאימהות נכונה.

    סדנה נוספת התקיימה ע"י המרצה ד"ר קובי פלדמן שהעשיר את הקהל מניסיונו הרב והכשיר את המשתתפות לזוגיות נכונה.

    כמו כן העבירה המאמנת הגב' זיזי קוג'מן – סדנה להעצמה נשית על פי ספר התניא.

    לאחר הסדנאות התאספו כולן לארוחת צהריים חגיגית שנערכה בטוב טעם ע"י בנות חב"ד. במהלך הארוחה התקיימה המכירה הסינית.

    לסיום הוזמן הרב יחיאל קסל רבה של כפר 'זוהרים', לספר את סיפורו האישי המעצים ורווי התובנות לעתיד, כשהוא משתף את הקהל בסיפורים משליחותו בקרב בני הנוער הנושר.

    יום העיון על שלל היצעיו ותכניו תוכנן ואורגן ביוזמתה של יו"ר ארגון נשי ובנות חב"ד בעיר, הגב' שושנה דוח, ובסיוען והירתמותן ללא לאות של צוות נשי ובנות חב"ד שטרחו ועמלו שבועות רבים לפני האירוע ועשו הכל להצלחתו, גם במהלך יום העיון הן עבדו במסירות רבה וביצעו את תפקידן בנאמנות. כמו כן הצלחת האירוע נזקפת לזכותן של הגב' יפה לוי – רכזת תרבות יהודית בעיר, הגב' איריס מנחם – סגנית מנהל מרחב נוף הגליל, ר' מנחם שיחי' גנדל חבר מועצת העיר.

    בתום יום העיון יצאו הנשים עם מטען רוחני ומעשי להתקדם ולהצליח יותר בתחומים השונים. לבד זאת, יצאה כל אישה עם שי אישי 'ספר מתכונים' של נשות הקהילה בעריכת ובעיצוב הגב' שרה אביטן שנטלה על עצמה את המערך הגרפי והפרסומי של יום העיון.











































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. רעבע תתגלה!
      כ״ח באב ה׳תשע״ט (29/08/2019) בשעה 23:14

      תודה

    2. עטקי
      כ״ח באב ה׳תשע״ט (29/08/2019) בשעה 1:05

      יפה

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.