• יום עיון מרתק "להאיר פנימה" • הזדרזו להרשם

    2 | הצג גלריה

    "בימים ההם בזמן הזה" - כמו אז, גם היום!  ידועה התייחסותו של הרבי לשייכות העמוקה בין חג החנוכה לחינוך ילדי ישראל. צוות ארגון נשי חב"ד צפת, חושבות ללא הרף כיצד להביא את הטוב ביותר לנשות הקהילה והנה התוצר- יום עיון בסימן 'להאיר פנימה' בו נקבל משנה ברורה ספוגה באור, חום ואהבה ונמשיך עם יסודות איתנים לבניית גבולות מגנים וכלים לפיתוח האמון של הילד בכוחותיו. • למודעה המלאה

     

    ב"ה

     

    "בימים ההם בזמן הזה" – כמו אז, גם היום! נשים פועלות פעולות ומביאות גאולה.
    ידועה התייחסותו של הרבי לשייכות העמוקה בין חג החנוכה לחינוך ילדי ישראל.
    צוות ארגון נשי חב"ד צפת, חושבות ללא הרף כיצד להביא את הטוב ביותר לנשות הקהילה. כבר לפני זמן רב ישבו המארגנות וזיקקו תוכנית מאלפת אשר למרות קוצר הזמן, תצליח להכניס בתורה את מיטב המרצים  שיתנו את מירב הכלים בנושא חינוך. המרצים והנושאים נבחרו בקפידה, על מנת לתת מענה להיבטים הרבים הקיימים בחינוך והכל במטרה לתת לנו האמהות השקפה נכונה ומענה לדילמות הניצבות על פיתחנו.
     ביום העיון להאיר פנימה נקבל משנה ברורה ספוגה באור, חום ואהבה ונמשיך עם יסודות איתנים לבניית גבולות מגנים וכלים לפיתוח האמון של הילד בכוחותיו. כל אלה יעזרו לנו בע"ה לחנך את ילדינו כך שיהיו בנויים בנפשם ורוחם ויעמדו איתנים מבית ומחוץ.
    כדי שהנאתך תהיה מושלמת, דאגו המארגנות גם לגשמיות מפנקת! בנוסף לבר עשיר בכניסה ליום העיון, תוגש גם ארוחת בוקר מבית רבקה אברהם ופינת הקפה תהיה פעילה לאורך היום.
    כמו כן תערך פעילות לילדים בגילאי גן (בתשלום) על מנת שתהיי פנויה בגוף ונפש לספוג ולהעשיר את עצמך. אז למה את מחכה? מחיר מוזל עד יום ראשון 50 ש"ח, ביום האירוע 60 ש"ח.
    התקשרי להבטיח את מקומך ולהאיר את ביתך באור גאולה. יום שלישי כ"ו כסלו בין השעות 8:30-13:30 (תספיקי לחזור לביתך ולהתכונן להדלקה..). קרוב לבית, באולם של בית ספר אור מנחם חב"ד בנות.
    לצורך התינוקות היונקים ייעדנו חדר בבית הספר, לשם תוכלי להביא את השמרטפית שלך.

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.