• סיכום חודש כסלו מזווית ייחודית • אולפנת בית שרה איתמר

    10 | הצג גלריה

    חודש כסלו נפתח בסערה באולפנת "בית שרה" איתמר. החל מר"ח כסלו עד לסיום חג החנוכה לא היה רגע של מנוחה. והכל נעשה מתוך דגש של תוכן הימים בצורה מהנה, חוויתית וייחודית. • לדיווח המלא ולתמונות

    חודש כסליו נפתח בסערה באולפנת "בית שרה" איתמר.
    לרגל ר"ח כסליו, למדו הבנות את מגילת ר"ח כסליו, וענו על חידון. הנערות שהצליחות לענות על 80% תשובות נכונות, נכנסו להגרלה על אזניות בלוטוס.
    בשבת ט' כסליו התארחו אצלנו הזוג לנג מצפת אשר הביאו עמם תכנים חסידיים ודיברו אודות האדמו"ר האמצעי.
    לרגל י"ד בכסליו ערכו הבנות חגיגת חינה מיוחדת, לרגל נישואי הרבי והרבנית. במהלך הערב ערכו הבנות הפרשת חלה ולמדו על חנ"ה מצוות נשים ומשמעותן.
    לקראת י"ט כסליו התקיים "מפגשוקו" מדי ערב במשך שבוע, בו הבנות למדו חסידות בערב במשך רבע שעה.כל המשתתפות המתמידות קיבלו MP3 במתנה!
    נערות "בית שרה" איתמר חוו את יום י"ט כסליו באופן חוויתי ועוצמתי.
    לצלילי ניגונים, קמו הנערות לתפילה בכוונה ומיד אחריה הכינו יחד ארוחת בוקר מיוחדת ומושקעת.
    לאחר מכן, הקשיבו הנערות לשיעור חסידות (כמו כל בוקר ב"ה) מפי הרב דוד שניאורסון.
    בהמשך, כשהאווירה התחממה, עברו הבנות ללימוד נקודות חסידיות באופן קבוצתי עם חטיפי שוקולד.
    אחרי כל התענוג הרוחני הזה (רגע, זה עוד לא הכל…!) יצרו הנערות שני סוגי מפיצי ריח תוך אווירה קלילה ונעימה וגילוי יצירתיות. כמובן שהמסר מהסדנא היה – שנזכה להפיץ את אור החסידות..
    אחרי שגם הנפש הבהמית הגיעה לסיפוקה, חזרו הנערות להשקות את הנפש האלוקית בהתוועדות מרוממת עם הרב רן מנשה ששילב סיפור אישי עם מסרים חזקים בעייני דיומא ובכלל.
    מיד אח"כ התאספו הבנות לארוחת צהריים, גם היא, מיוחדת וטעימה, כמובן:)
    ולסיום, כדי לוודא שהנערות ניצלו את היום הגדול בצורה אקסטרה חוויתית ומלאה בתוכן, חולקו הנערות והצוות לשתי קבוצות, ונכנסו לחדרי בריחה ברוח המאסר של אדמו"ר הזקן. כל המשימות ודפי המידע לעזר שהיו בחדר הבריחה, היו בעקבות מאסרו של אדמו"ר הזקן. על משתתפות המשחק היה לפצח את הקוד באמצעות אותיות שמצאו בכל מיני דרכים (חידות, כתב סתרים, אכילה, צפייה בסרטונים, האזנה לשירים ועוד..), ובכך לפתוח את הדלת ולהציל את אדה"ז והחסידות כולה לגאולה.
    אין ספק, שי"ט כסליו כזה הן לא חוו מעולם, והחוויה הטובה מהיום העמוס והגדוש, תלווה אותן שנים ארוכות.
    לסיום החודש בצורה הכי מוצלחת, בשבת ערב חנוכה, אורחי השבת היו הזוג שאמילוב מירושלים. הרב התוועד עם הנערות אל תוך הלילה והחדיר את עוצמת ומהות הקשר בין רבי לחסיד.
    בנר הראשון של חנוכה, יצאו הנערות למבצעים בבסיס תצפיתניות, שם הדליקו נרות עם החיילות, רקדו עמן, שמחו אותן וחילקו סופגניות ודמי חנוכה עם תמונה של הרבי מה"מ. לאחר מכן התקיימה מסיבת חנוכה, בה העמיקו הבנות במשמעות האמרה "חסיד הוא פנסאי", שיחקו משחקי חברה הקשורים באור עצמי, וקישטו סופגניות באווירה חמה ומתוקה:)
    אחרי חודש שכולו אור, מקוות אנו שתיכף ומיד נזכה לגאולה האמיתית והשלימה!
















    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.