• מעיינות בית רבקה: מבצע באתי לגני סוחף

    5 | הצג גלריה

    כהכנה ליום הבהיר י'-י"א שבט 70 שנות נשיאות לרבי, נערך בבית ספרנו 'מעיינות בית רבקה' בביתר עילית מבצע חגיגי ומיוחד בסימן 'באתי לגני'. בשיאו של המבצע נסעו התלמידות ליומיים של סמינריון חוויתי ומהנה, הסמינריון נערך במבנה המפואר של בית הארחה 'חפץ חיים'  לתמונות ולכתבה המלאה

    ב"ה

    מבצע הכנה מיוחד 'באתי לגני' למלאות  70 שנה לנשיאות הרבי מה"מ בבית הספר העל יסודי 'מעיינות בית רבקה' בביתר עילית

     

    כהכנה ליום הבהיר י'-י"א שבט 70 שנות נשיאות לרבי, נערך בבית ספרנו 'מעיינות בית רבקה' בביתר עילית מבצע חגיגי ומיוחד בסימן 'באתי לגני' – להמשיך את השכינה בעולם, מבצע ההכנה כלל לימוד בע"פ של מאמר באתי לגני המקביל לשנה זו, ופעילות יומית של חיזוק התקשרות לרבי ע"י למידה בעיון של השיעורים היומיים ותוספת בהנגה החסידית, בשיאו של המבצע נסעו התלמידות ליומיים של סמינריון חוויתי ומהנה, הסמינריון נערך במבנה המפואר של בית הארחה 'חפץ חיים'.

    לצד האירוח המפואר והאטרקציות האטרקטיביות כמו פעילות מוזיקאלית, משחקי לייזר פעילות מהנה בחדרי בריחה ועוד, הוגשו לתלמידות גם תוכניות חסידיות מגוונות, הסמנריון נפתח בתפילה חמה בציונו של הבבא סאלי הקדוש, גולת הכותרת הייתה ללא ספק התוועדות מרוממת וסוחפת עם המשפיעה פה מפיק מרגליות הרבנית סטרנא אלפרוביץ תחי'ה התוועדות נמשכה עד לשעות הקטנות של הלילה והסתיימה במעגלי ריקוד סוחפים כשעה ארוכה.. התלמידות  יצאו מחוזקות ועם מסר עוצמתי של 'פעולה נמשכת' עם החלטות טובות כהכנה ליום הנשיאות של הרבי.

    בבוקר יום השני לסמנריון המיוחד התקיים סימפוזיון מאלף בנושא: 'תקשורת ראויה ונכונה לבת חבדית' בהשתתפות המרצה המפורסם הרב בייטש שליט"א.

    לקראת סיומם של יומיים מלאים וחוויתים לגוף ולנפש נערך charidy רוחני של איסוף זכויות סוחף ומעניין בסימן: 70 שנות נשיאות

    את סיום המבצע חתמו התלמידות בהתוועדויות כיתתיות ובמהלכן כל תלמידה נתנה  70 (!) מתנות (החלטות טובות) שנכתבו בפ"נ לרבי.

     









    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. ב
      ט״ו בשבט ה׳תש״פ (10/02/2020) בשעה 15:02

      אין על התיכון הזה!!!
      התוכנית הייתה מושקעת ומלאה בתוכן חסידי ובטוחה שכל אחת שחזרה לבית חזרה עם אורות וכלים. המישכו כך!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.