• 2,000 נשים ביום העיון של נשי חב"ד הצעירות

    7 | הצג גלריה

    כאלפיים נשים מכל רחבי הארץ והעולם השתתפו ביום ראשון השבוע, ה' מנחם אב לכבוד הילולת האריז"ל ביום עיון מקוון וראשון מסוגו בנושא "הבית היהודי". יום העיון הופק בשיתוף פעולה של סניפי נשי חב"ד הצעירות צפת, כפ"ח וביתר ובסיוע הסניפים בכל רחבי הארץ • לדיווח ותמונות

    כאלפיים נשים מכל רחבי הארץ והעולם השתתפו ביום ראשון השבוע, ה' מנחם אב לכבוד הילולת האריז"ל ביום עיון מקוון וראשון מסוגו בנושא "הבית היהודי".

    יום העיון הופק בשיתוף פעולה של סניפי נשי חב"ד הצעירות צפת, כפ"ח וביתר ובסיוע הסניפים בכל רחבי הארץ, במטרה להביא לכל אישה, גם בתקופה מאתגרת זו, את התוכן מחד והחוויה המפנקת מאידך, עד הבית.

    מתוך הבנה של חשיבות ההשקעה בבסיס האיתן של הבית היהודי דווקא עכשיו, הושקעו בכנס שעות רבות של מחשבה, משאבים ואנרגיות. בכנס לקחו חלק מרצים מן השורה הראשונה בעולם, מה שהתאפשר עקב השימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

    את הכנס הנחתה בטוב טעם הגב' חני סלווין מכפר חב"ד.

    נשאו דברים בין השאר הרה"ג מאיר אשכנזי, רבה של כפר חב"ד, הרה"ג מרדכי ביסטריצקי רבה של צפת,

    הרב יוסף יצחק גייקובסון מארה"ב נתן למשתתפות כלים וכוח להכניס את הרצון, החיות והעונג  אל תוך שגרת החיים הרוטינית.

    דברים מרתקים ומעוררים נשא גם הרב גרשון אבצן מסינסינטי שהצליח בזמן קצר בכמות אך רב באיכות לגרום למשתתפות להביט על העולם דרך המבט הגאולתי של הרבי מה"מ.

    חלק עיקרי, נוסף וייחודי ביום העיון היה מושב הסדנאות, בו כל אישה השתתפה בסדנא  אליה נרשמה מבעוד מועד מתוך מגוון רחב של סדנאות מרתקות המתאימות לכלל הגילאים וחלקי האוכלוסיה. הסדנאות נמסרו על ידי רבנים ונשות מקצוע מהמובילים בתחומם, והתגובות עליהן היו חמות ונלהבות.

    בין לבין היו שזורים קטעי וידאו מיוחדים ומעוררים של הרבי לצד הפקות מולטימדיה חדשניות שהופקו בכשרון במיוחד לאירוע וסיפורים אישיים מרגשים ונוגעים.

    הנשים המשתתפות יצאו  נפעמות מן ההשקעה הרבה ומתחושת האחדות העצומה למרות המרחקים הפיזיים, וכן מוטענות ומלאות בכוח מחודש.

    כבונוס, ולאחר בקשות רבות קיבלו כל הנשים שנרשמו לאירוע את הקישור לצפיה בשאר הסדנאות שעלו לאתר הכנס.

    אנו תקוה כי יום זה יהווה עוד נדבך בהיטהרות העולם והכנתו ליעוד "וזרקתי עליכם מים טהורים" בגאולה האמיתית והשלמה תיכף ומייד ממש!













    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.