• הם לא יוצאים מהזום אחרי הסגר

    7 | הצג גלריה

    בימים הקרובים ישובו בעז"ה ילדי ישראל למערכת החינוך, בהדרגה - ויאפשרו להוריהם לנשום מעט לרווחה. אולם ברחבי העולם ישנם לא מעט ילדים שימשיכו בשגרת הזום, ואף יעשו זאת בשמחה גדולה! אלה כמובן ילדיהם של שלוחי הרבי מלך המשיח, הלומדים במסגרת החינוכית "משיח קידס אונליין" • לקריאה והשתתפות

    בימים הקרובים ישובו בעז"ה ילדי ישראל למערכת החינוך, בהדרגה – ויאפשרו להוריהם לנשום מעט לרווחה. אולם ברחבי העולם ישנם לא מעט ילדים שימשיכו בשגרת הזום, ואף יעשו זאת בשמחה גדולה! אלה כמובן ילדיהם של שלוחי הרבי מלך המשיח, הלומדים במסגרת החינוכית "משיח קידס אונליין".
    החיידר ובית הספר שהוקמו לפני 6 שנים מספקים מענה רחב ואיכותי ל-133 ילדים וילדות כ"י, מ-37 מדינות שונות. הם לומדים מדי יום בשיעורים עם הצוות המקצועי, נהנים מתכנים על טהרת הקודש וצומחים להיות השלוחים של מחר.
    בשנה האחרונה, לאור הביקוש ובאופן של "לכתחילה אריבער" הכפילה הנהלת ביה"ס את מספר שעות השיעורים כדי לתת לילדים ולהוריהם את המענה החינוכי והחברתי הטוב והמלא ביותר. כך ממלא בית הספר תפקיד נוסף חשוב ומשמעותי מעבר למהפכה החינוכית: הוא נותן לשלוחים את האפשרות להתמקד בעשייה שלהם ולהפיץ את המעיינות ללא הפרעה.
    "בית הספר לא מתוקצב בשום דרך" מספרים לנו בהנהלה "ואנו קוראים לכל אחד שהעניין נוגע לו לתת לנו יד להמשיך ולהכשיר את השלוחים הצעירים!"
    צפו עכשיו בשגרה המיוחדת של שליח צעיר >>

    לתרומה:

    https://www.charidy.com/mkids

    לכניסה לאתר וליצירת קשר
    https://www.moshiachkidsonline.org/

     













    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. חיה מושקא
      א׳ באדר ה׳תשפ״א (13/02/2021) בשעה 18:07

      אני נמצאת בבית ספר הזה 🙂

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.