• ראשת העיר חיפה בביקור בכורה במוסדות חינוך חב"ד...

    19 | הצג גלריה

    הבוקר (שלישי) התקיים ביקור חגיגי ורב רושם, של ראשת העיר חיפה, ד"ר עינת קאליש, בקמפוס המפואר של מוסדות חב"ד בקרית שמואל, חיפה • לכתבה ותמונות

    הבוקר (שלישי) התקיים ביקור חגיגי ורב רושם, של ראשת העיר חיפה, ד"ר עינת קאליש, בקמפוס המפואר של מוסדות חב"ד בקרית שמואל, חיפה.

    לביקור נילוו חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך בעיריה הגב׳ סיגל ציוני, סגן מנהל מחלקת החינוך ואחראי על בתי הספר היסודיים בעיר מר מיכאל שחר ובכירים נוספים.

    את פניה של ראשת העיר קיבלו בברכה שליח הרבי לחיפה ויו״ר מוסדות חינוך חב״ד חיפה והקריות הרב לייבל שילדקרויט, מנהל עמותת המוסדות הרב אהרן גופין, מנהלי המוסדות וחברי ההנהלה.

    הסיור נפתח בתלמוד תורה ״צבאות מנחם חב״ד״ על ידי מנהל הת״ת הרב משה אסולין, אשר הציג בפניה את קליטת תלמידי העולים החדשים מדרום אמריקה ואת שילובם המוצלח במוסד, המשיכו לשכבת הכתות הצעירות שם חיכו התלמידים במאור פנים ובהתרגשות ואף העניקו לה מטעם הת״ת ערכה של ספר חת״ת חרוט עם שמה יחד עם קופת צדקה מפוארת וזר פרחים מרשים.

    כשביקרו בגני הילדים, סקר הרב משה ביסטריצקי – מנהל הגנים – בפני המשלחת את התפתחות הגנים בעיר, ועמד על הצורך ההכרחי והדחוף להתחיל במהרה בבניית הגנים.

    שמונה מאות תלמידות בית הספר היסודי והעל יסודי לבנות, המתינו לפמלייה ברחבת בית הספר, ויחד עם צוות המורות שרו בהתרגשות את המנון בית הספר.

    ברחבת בית הספר נשאו דברים מנהלת ביה״ס היסודי הגב׳ ורדה אקסלרוד ומנהלת העל יסודי הגב׳ חני למברג אודות חזון המוסדות – ׳חינוך לשליחות הרבי׳ ואת המסירות של הנהלת המוסדות לשם כך.
    התלמידה ביילי פרומר מכיתה ח', הגישה שי אישי ומיוחד פרי מכחולה – ציור דיוקן פניה של ראשת העיר.

    מופתעת ונרגשת חיבקה ראשת העיר את התלמידה על המתנה המרגשת.

    בביה״ס היסודי המתינו למשלחת, מספר ילדים דיפרנציאליים עם יצירות שעשו בעצמם לכבוד ביקורה של ראשת העיר ואף העניקו לה את יצירותיהן כמתנה והוקרה, ביציאה מביה״ס היסודי המתינו לה דוכני ילדי העולים מארגנטינה, ברזיל, צ׳ילה, ארה״ב, קנדה ורוסיה שהכינו יצירות מחיי העבר לפני שעלו ארצה, בסקרנות נשאלו על ידי ד״ר קליש על החיים בחיפה והחיבור לבית הספר חב״ד בעיר.

    עם כניסתם לבית הספר העל יסודי, קיבלו את פניהם תלמידות ״בית חמ״ש", הפנימיה המיוחדת לבנות השלוחים מרחבי העולם, בניהולה של הגב' דינה גופין, והציגו את עצמן ואת מדינות מוצאן (23 מדינות ברחבי העולם!), וכשתזמורת בית חמ"ש ניגנה את הניגון 'א-לי אתה', לא היתה עין שנותרה יבשה.

    בפגישת הסיכום דיברה ראשת העיר בהתרגשות רבה על השעתיים מלאות התוכן אותן חוותה, ועל ההשקעה הניכרת בבנות והמסירות המופלאה של הצוות לדאוג לחינוכן של הבנות, ואף הבטיחה שתעשה כל שביכולתה, יחד עם חברי העירייה לעזור ולסייע בפיתוח וביסוס המוסדות המפוארים של חב״ד בעיר.





































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.