• אירוע מושקע ומרתק לנשות הגוש הגדול

    9 | הצג גלריה

    הבית חב"ד לגוש הגדול בתל אביב בהנהלת השליח הרב משה ואילת אברמד אירגן אירוע מיוחד לנשות האיזור לכבוד השנה החדשה ולכבוד הרבנית חנה, אם המלכות • לכתבה המלאה ולתמונות

    אירוע מיוחד למקורבות לכבוד ו' תשרי, יום ההילולא של הרבנית חנה אם המלכות התקיים אתמול בשכונת הגוש הגדול ברמת אביב, תל אביב. באוהל התפילות המפואר שהוקם לחגי תשרי, בית הכנסת ׳אוהל יוסף יצחק׳ בראשות השליח הרב משה אברמד שיחי׳.
    הנשים זכו לקבלת פנים מרשימה בבופה יוקרתי מבית אבי מלכא. הערב נפתח בדברי ברכה לנשים של הרב משה אברמד. הנשים הכינו ביחד עם הגברת אילת אברמד את הבצק ונשאו תפילה לשנה החדשה.
    עיקר הערב הי׳ה המופע המדהים והמרגש של הזמרת לאה דרור בו היא מתארת את תהליך הגיור שלה תוך כדי שירה בשילוב משחק מסך. ומעבירה את המסר אני גאה להיות יהודי׳ה. מסר שכל כך אקטואלי מאז ועד היום בעיניין מיהו יהודי.
    הפתעת הערב היתה הגברת נחמה שאקי שהגיעה לכבד את הערב בנושא מיהו יהודי, שעומדת בראש ארגון הנשים לשלימות העם. הרבנית נחמה שאקי הגיעה עם התכשיטים שהרבי ביקש לתת לה מתנה כאות הוקרה על פעילות בעלה פרופסור אבנר חי שאקי ע׳ה ושלה בנושא מיהו יהודי ושלימות העם, נושא שקרוב לליבו של הרבי עד מאד. היא סיפרה את הסיפור שהפתיע את כל הנשים על רצון הרבי להעניק לה תכשיטים בסכומי עתק של מאות אלפי שקלים.
    לסיום הערב פצחו הנשים בשירה וריקוד בליווי שירה של הזמרת לאה דרור.
    הערב נחתם במעמד הפרשת חלה מרגש לכבוד יום כיפור.

    אחת הנשים, מתושבות השכונה, מקורבת לבית חב"ד, סיפרה שבזכות בקשתה בערב הפרשת חלה הקודם זכתה לבן וקראה לו מנדי. הפעם ביקשה בן נוסף והחליטה שייקרא יוסף יצחק☺️
    וכמובן בכדי לקבל הברכות לשנה החדשה התיישבו הנשים לכתוב פ"נ לרבי👑

    והתגובות הנרגשות לא מפסיקות להגיע ב"ה















    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.