• טמה חרושוכין משתפת • בדידי הווא עובדא

    הגדלה

    "אות בספר התורה עבור התינוקת כבר הזמנתי מהמשרד של הוועד לכתיבת ספר התורה של ילדי ישראל. הפרט היחידי שהיה חסר זה השם הפרטי שלה. חלפו עוד כמה ימים וסוף סוף שמחתי לשמוע את הבשורה הטובה, שהתיישבה דעתם והחליטו במשותף על השם של בתם..." • מרתק

    הארה משמים

    אור לכ"ב שבט תשפ"ב

    לפני שנים,  בהתקרב יום כ"ב שבט, יום  ההסתלקות של הרבנית  הצדקנית חי'ה מושקא ע"ה שניאורסון, אשת כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש מ"ה,  פנו אלי  מהמוסד "אור חי'ה"  לבנות ונשים,  ללימוד חסידות חב"ד בעיר הקודש ירושלים. הם הזמינו ממני לחן ומילים לשיר אודות הרבנית,  לקראת היום הקדוש הזה. ב"ה זיכני השם ברחמיו הרבים כי לא תמו,   שנתן לי  במתנה לחן מקורי מרגש וגם מילים, שצירפתי אליכן  בזה, הקוראות הנאמנות.

    לחן: טמה חורושוכין, מילים: א. נוימן. ט. חורושוכין

    הרבנית חי'ה מושקא – קודש צור מחצבתך.
    הוד מלכות והדר משפחתך.
    צניעות, ענווה, אמונה, נר לרגליך.
    חכמה, בינה ודעת מהות חי'יך.

    בעיר הקודש מוסד הקמנו "אור-חי'ה" על שמך.
    רוצות ומשתדלות כאן, להפנים את דרכך.
    נאמנות ומסירות עשרות שנים
    לכבוד קדושת רבנו מלכנו היו מאווי ליבך.
    מקושרת בנפשך ובכל מאודך,
    לו נזכה בזו הדרך להיות כדוגמתך.

    הרבנית חי'ה מושקא –
    זקוקים אנו לך !
    העתירי תפילה לפני ריבון עולמים,
    בקשי רחמים על החסידים
    ועל כל עם ישראל,
    שנזכה להתגלות מלכנו בגאולת עולמים.

    הן קל כביר הן קל עולם, מאזין לשוועתך.
    הן קל כביר הן קל עולם, י-יעתר לתפילך.

    הן קל כביר הן קל עולם, מאזין לשוועתך.
    הן קל כביר הן קל עולם, י-יעתר לתפילתך !!!

    לפני שנה, בחודש שבט תשפ"א,  התבשרתי ב"ה בבשורה מרגשת מאד. אחד מהזוגות שהכרתי בשנת תש"פ,  היו כבר בגיל מבוגר ול"ע חשוכי ילדים.  ראיתי את ההשגחה הפרטית בעצם הידיעה המצערת הזו אודותם. שמרתי על קשר עמם והשתדלתי לשכנע אותם  ולוודא שאכן הם מקיימים את  עצות הרבי לנושא של ילודה.  כמו כן, ביקשתי עבורם ברכה מהרבי ב"איגרות קודש", להיוושע בילדים.  ברוך השם, צדיק גוזר והקדוש ברוך הוא מקיים.  נולדה להם למזל טוב בתם הבכורה בחודש  שבט תשפ"א. שנה לאחר הכתיבה לרבי ב"איגרות קודש".

    היות והייתי עמם בקשר מתמיד  עד שב"ה נושעו בברכת הרבי, הרגשתי צורך לוודא  עמם, שיתנו שם לתינוקת כמה שיותר מהר.

    התשובה שקיבלתי הייתה, שהם רוצים לחכות לשבת. השבת חלפה, ועדיין התינוקת לא זכתה להיקרא בשם. התעניינתי אצלם ונעניתי, שהם עדיין מתלבטים. הם רוצים להיות שלמים עם עצמם.  ניסיתי להסביר כמיטב יכולתי, שנתינת השם לתינוקת היא חיונית עבורה ומחזקת אותה  – אך לא ראיתי בפועל שדברי הועילו.

    יום שבת חלף וגם יום שני שלאחריו חלף… אות עבור התינוקת כבר הזמנתי מהמישרד של הוועד לכתיבת ספר התורה של ילדי ישראל. הפרט היחידי שהיה חסר זה השם הפרטי שלה. חלפו עוד כמה ימים וסוף סוף שמחתי לשמוע את הבשורה הטובה, שהתיישבה דעתם והחליטו במשותף על השם של בתם. כשהתעניינתי מתי הבעל עלה לתורה נעניתי שביום חמישי. הצצתי לתומי בלוח השנה לראות מה התאריך,  וגיליתי מתי הזוג קיבלו את ההארה משמים;  כ"ב שבט !!! יום ההסתלקות של הרבנית הצדקנית חי'ה מושקא ע"ה.

    בדידי הווא עובדא.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.