• אירוע ט"ו בשבט של נפלאו"ת • גלריה

    4 | הצג גלריה

    ביום שני האחרון, ליל ט"ו בשבט, התקיים אירוע חגיגי ומרגש של ארגון נפלאו"ת בירושלים, באולם בית חסיד שבעמק רפאים. ארגון נפלאו"ת, בראשותה של אשת התקשורת מירי שניאורסון, חגג השנה את ט"ו בשבט באירוע עשיר במיוחד, במטרה להוסיף שמחה וכח לנשים • לכתבה המלאה

    "לרגע אחד הרגשתי ממש, שהינה הגיעה הגאולה!" 

    ביום שני האחרון, ליל ט"ו בשבט, התקיים אירוע חגיגי ומרגש של ארגון נפלאו"ת בירושלים, באולם בית חסיד שבעמק רפאים. ארגון נפלאו"ת, בראשותה של אשת התקשורת מירי שניאורסון, חגג השנה את ט"ו בשבט באירוע עשיר במיוחד, במטרה להוסיף שמחה וכח לנשים, דווקא בתקופה זו, של התמודדות עם אתגרי הקורונה.

    לאירוע נבנתה תכנית מיוחדת שכללה חוויה עוצמתית לגוף ולנשמה – יעל צין, אשת התקשורת, הביאה לראשונה טעימה מסיפורה האישי המרתק והמעצים, דרכו ניתן היה ללמוד כיצד מגשימים חלומות גדולים, צעד אחר צעד; מירי שניאורסון, נשיאת הארגון, דיברה על כוח הצמיחה דווקא בתקופות של אתגר. שיאו של האירוע כלל הרקדה מקפיצה ומעוררת, עם די ג"יי אוסנת, שדאגה שרחבת הריקודים תהיה מלאה באנרגיות של שמחה מתוך תנועה וקצב. בסופו של האירוע יצאו הנשים עם מארזי מתנה מפנקים שתרמה יפה לארי ממכון הקוסמטיקה יעלת חן, שגם דאגה להעשיר את שולחנות הכיבוד העשירים במטעמים לט"ו בשבט.

    וכך סיכמה את האירוע נעמה אדלר קורל, מנכ"לית נפלאו"ת:

    "ט"ו בשבט קורה לנו לחגוג את המגוון היצירתי והצבעוני של הבריאה בטבע,

    כמה נפלא לחגוג יחד את הצבעוניות של נשות עם ישראל,

    באירוע שנותן כח לעוד תקופה ארוכה,

    לגלות כמה השונות מוסיפה עניין

    ושבסופו של דבר, כשמדובר בנשים יהודיות, רב המשותף על השונה"

    נשיאת נפלאו"ת, מירי שניאורסון, אינה נוהגת לנוח על זרי דפנה, וכבר מתכננת את האירוע הבא, לקראת חודש אדר הבע"לט, מוזמנים לעקוב אחר הפרסומים.

    שנזכה להוסיף ולהרבות אור של שלום, אחדות וקירוב לבבות, בכל עם ישראל!

     







    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.