• בסוף זה יקלע • בדידי הווא עובדא

    הגדלה

    "אחת הנשים אף רשמה את מספר הטלפון האישי שלי. לא העליתי בדעתי שתשתמש בו בעתיד. מאז ועד היום חלף זמן רב. הרישום לס"ת מאז, נשכח מזמן... אבל  התברר לי היום להפתעתי, שיש מי שלא שכח. הפלאפון שלי צילצל ועל הקו הייתה האישה, שפגשתי באותו יום במרכז הרפואי..." • מרתק

    חזקה על תעמולה שאינה חוזרת ריקם

    כ"ג אדר א', תשפ"ב

    שליחי הרבי "רגילים" לצאת ממקומם. מתאמצים להסביר, לדבר. לפעמים מרגישים, שהגרון ממש ניחר… ועדיין ממשיכים לנסות להשפיע על יהודים במבצעים  החשובים, הפלאיים והקדושים של הרבי. התגובות מגוונות. לפעמים אנו מצליחים בקלות. לפעמים לא כל כך בקלות. לפעמים יש אכזבה …לא מצליחים בכלל. באחת הפעמים,  הייתי בביקור שיגרתי במרכז רפואי. כשיש זמן  המתנה, מנסים להפוך זאת… לזמן מתנה. הצעתי לנשים בסביבתי, שהמתינו אף הן בתור כמוני, לרשום את הילדים לאות בספר תורה לילדי ישראל.

    ב"ה רשמתי כמה וכמה ילדים לס"ת של ילדי ישראל. אחת הנשים אף רשמה את מספר הטלפון האישי שלי. לא העליתי בדעתי שתשתמש בו בעתיד. מאז ועד היום חלף זמן רב. הרישום לס"ת מאז, נשכח מזמן… אבל  התברר לי היום להפתעתי, שיש מי שלא שכח. הפלאפון שלי צילצל ועל הקו הייתה האישה, שפגשתי באותו יום במרכז הרפואי. היא הזכירה לי, שהכרנו, כשרשמה דרכי את ילדיה לאות בספר התורה של ילדי ישראל.

    היא סיפרה לי, שקיבלה את התעודות לביתה, התרגשה מאד, והחלטה נפלה בליבה, שהיא חייבת עכשיו, הרגע, לקנות גם אות בספר התורה הכללי לאחדות עם ישראל, שיזם הרבי (מיועד ל"בוגרים"  מגיל מצוות ומעלה). היא רוצה לקנות אותיות – לזכותה, לזכות בעלה, לזכות הוריה והורי בעלה, ולזכות האחים שלה. טלפון כזה מרגש, מזמן לא זכיתי לקבל. יהודים מתחילים להרגיש צמא עז ומרגישים, שהם חייבים כאן ועכשיו לשתות עוד מים זכים. מי מעיין חי.

    זו הייתה הזדמנות עבורי, להשמיע לה בנחת על בקשת הרבי, שכל בת מגיל שלוש תדליק נר לכבוד שבת. כן! עם ברכה. ב"ה היא קיבלה על עצמה להתחיל בכך. ריגשה אותי עמוקות  כשסיפרה לי,  שסבתא שלה אמרה,  ששכינה מדברת מתוך גרונו של הרבי!

    הפתעה נוספת. עוד צילצול טלפון קיבלתי בערב. השעה אחת עשרה בלילה. אישה נוספת מתקשרת. זו האישה, שזכתה שהנכד שלה החלים לאחר שנקנתה עבורו אות בס"ת לילדי ישראל. וכתבתי פ"נ לרבי אודותיו באיגרות קודש. ותרמה לזכותו לבית חב'"ד. היא מספרת, שקרובת משפחתה מאושפזת. ומבקשת ממני לכתוב עבורה לרבי ב"איגרות קודש". שתיהן נשים משתי חצרות חסידים שונות. שתיהן זכו וראו ניסים בעקבות השתתפותן במבצעים הקדושים של הרבי. הן מרגישות בעוצמה את ההשפעה ואת הכח שלהם לחולל ניסים. מרגישות,  שהן חייבות ממש עכשיו את העצות מהרבי. והן אכן מקיימות אותן מתוך אמונה ומתוך קבלת עול.

    סיפור נוסף:

    חברתי משכבר הימים,  התקשרה אלי לאחרונה וסיפרה על  על קרובת  משפחתה, שהינה  מעוברת.  הרופאים נאלצו לאשפז אותה זמן רב לפני מועד הלידה המשוער,  בגלל בעיה רפואית קריטית. לשאלתה,  הצעתי וקנתה  לזכותה  אות בספר התורה הכללי, אותו ספר תורה מיוחד, שאת כתיבתו ביקש הרבי כבר לפני ארבעים שנה. והדגיש,  שזו בקשה נפשית שלו,  שיקנו לכל אחד ואחת  מעם ישראל אות בספר הזה. היא אף קיבלה ממני,  את רשימת פרקי התהילים הנהוגים בחב"ד,  שנוהגים לאמר בזמן הלידה.

    ברוך השם, נולד תינוק בריא ושלם. בהשגחה פרטית מרגשת, התעודה עבור היולדת, הגיעה ממש היום "בטעות", דווקא  לתיבת הדואר שלי. למרות, שמסרתי את כתובתה של חברתי, כמזכירה לי את הנס, שהתחולל עמה לאחרונה.

    אנו נמצאים בחודש אדר. א – אלופו של עולם , דר. נמצא עמנו. חודש  שמזלו בריא לישראל. ובו נאמר "ונהפוך הוא".

    יהי רצון שהמזל הטוב הזה של אדר.  יהי'  בעזרנו. שנזכה ל"אחישנה".  שנזכה לשמוע שלכל היהודים שלום, שלא תיפול שערה אחת משערות ראשם ארצה. כולל כל שליחי הרבי, העומדים הכן במסירות נפש עילאית לקיים את שליחותם.

    יהי רצון, שנזכה לשמוע קול שופר המבשר את התגלות הרבי, בגאולה האמיתית והשלמה, בעיר הקודש ירושלים. בארץ ישראל, ארצנו הקדושה, כבר עכשיו. עוד לפני חודש ניסן.

    התקצר יד השם מלהושיע?!

    בדידי הווה עובדא

    טמה חורושוכין

     

    שורות אלה נכתבו ליום היוארצי'יט, כ' אדר,  לעילוי נישמת השליחה הצעירה היקרה שטערנא שרה ז"ל, בת שיבדלו לחי'ים טובים ארוכים ולשלום, הרב מנחם מאנס שליט"א וחי'ה תחי' נוימן שליחי הרבי לאבן יהודה. יהי רצון, אך טוב וחסד יהי' מנת חלקם ובטוב הניראה והניגלה מעתה ולעולם ועד.

     

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.