• מסיבת פורים של "נפלאות" • גלריה

    6 | הצג גלריה

    ביום שני האחרון, ד' באדר ב', נערך אירוע משתה פורים של ארגון נפלאו"ת-מתגברות - במסעדת 770 בכפר חב"ד. את הארגון הקימה גב' מירי שניאורסון לפני כארבע שנים וכיום הוא מונה מאות נשים מכל רחבי הארץ • לכתבה המלאה

    מירי שניאורסון

    "שימי כתר על ראשך כי את מלכה"!

    את האירוע הזה לא ישכחו במהרה נשות נפלאות מתגברות – משתה פורים משמח כיאה לבנות מלך!

    ביום שני האחרון, ד' באדר ב', נערך אירוע משתה פורים של ארגון נפלאו"ת מתגברות במסעדת 770 בכפר חב"ד. מטרת האירוע היתה להוסיף שמחה וכח לנשים אלמנות בנות הגיל השלישי שהגיעו מכל רחבי הארץ.

    את הארגון הקימה גב' מירי שניאורסון לפני כארבע שנים וכיום הוא מונה מאות נשים אלמנות מכל רחבי הארץ. כך למשל באירוע הנוכחי הגיעו נשים מצפת, מיקנעם, מירושלים, מקרית מלאכי וכמובן קבוצה מכובדת של נשות כפר חב"ד שהפכה להיות מעין קבוצה מארחת, עבור כלל הנשים.

    במהלך השנה הארגון מקיים טיולים, התוועדויות, ימי נופש, מארזי שי לחגים ועוד. הפעילות נעשית בשיתוף ובהתנדבות של הנשים עצמן, שהופכות למשפיעות ומעבירות את הכח הלאה לעוד ועוד נשים.

    אירוע משתה פורים נבנה כיום עיון חוויתי וכלל סעודה חגיגית כיד המלך, תוכנית אומנותית ומופע משמח.

    את דברי החיזוק והברכה נשאה הגב' מירי שניאורסון, נשיאת הארגון. לאחר מכן הופיעה הזמרת רויטל שמחי שהנעימה וריגשה בקולה היפה, וגם הקפיצה את כולן ברחבת הריקודים. מרגש היה לראות את רויטל שרה ומסביבה נשים אלמנות מתגברות שקמו על הרגליים ורקדו יד ביד.

    הרבנית ברוריה אשכנזי נשאה הרצאה מחזקת ומרתקת – כיצד לחיות כמלכה בחיי היום יום.

    לסיום, נערכה סדנת אימוזיצחוק בהנחייתה של הגב' ציפי דגן, מפתחת השיטה, שהחזירה לכולן את תחושת הנעורים. הנשים נהנו במיוחד מהצחוק המשחרר ומהחיבור דרך תנועה וקצב.

    כך סיכמה את האירוע מירי שניאורסון, נשיאת הארגון: "כשרואים נשים אלמנות צוחקות, נהנות ומתרגשות, הצבע חוזר לחיים וגם לנו המנהלות, יש עוד כח לפעול ולעשות. העשיה ב"ה מרובה ואנחנו משתדלות לעמוד באתגר ולהגיע לכל הפניות. אין ספק שאירוע שכזה נותן עוד כח לפעול ולעשות והוא עוד צעד משמעותי לקירוב הגאולה!"

    בימים אלה מתארגנות הנפלאות המתגברות לחלוקת מאות מארזי שי בפריסה ארצית, וכבר מתכננות את החגיגה הבאה.

     

    התמונות באדיבות:  יהודית יצחק

     











    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.